Marketing: Taktyki marketingowe

Tag: Taktyki marketingowe | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 62

Trzy proste zasady od 9-latka, które działają w każdym biznesie

W amerykańskim miasteczku pewien 9-letni chłopak, Tucker, prowadzi stoisko z lemoniadą i zarabia… 250 dolarów dziennie. Brzmi jak historia z filmu? To prawdziwy przykład genialnego wykorzystania psychologii sprzedaży, marketingu…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe
  • Zachowania klienta

Growth Loops zamiast Growth Hacks czyli jak budować wzrost, który się sam napędza

Wielu przedsiębiorców wciąż szuka „magicznych” growth hacków – szybkich, jednorazowych sposobów na zwiększenie liczby klientów. Problem w tym, że większość z nich daje tylko chwilowy efekt. Growth Loops (w polskim tłumaczeniu to…

  • Kanał marketingowy
  • Strategia
  • Taktyki marketingowe
  • Wzrost / Rozwój

Nie produkt, a proces czyli jak Poor Boy Coffee zdobywa media społecznościowe

Poor Boy Coffee to marka, która zdobywa rzeszę fanów na Instagramie. W ciągu zaledwie 4 miesięcy zdobyli prawie 50 000 obserwujących. Jak? Pokazując, jak naprawdę wygląda tworzenie firmy od zera. I nie chodzi tutaj o piękne zdjęcia czy…

  • Case study
  • Marka
  • Social media
  • Taktyki marketingowe

Jak 3 wideo na TikToku przyniosły $1M sprzedaży?

Wyobraź sobie, że Twój pierwszy film na TikToku zdobywa 10,6 miliona wyświetleń. A potem – po zaledwie 8 postach – cały zapas Twojego produktu się wyprzedaje. To nie fikcja. Tak właśnie wyglądała droga Underbrush Gum, nowej marki…

  • Case study
  • Taktyki marketingowe
  • TikTok

Znajdź najlepsze kanały marketingowe dzięki Bullseye Exercise Framework

Bullseye Exercise Framework (bullseye oznacza środek tarczy) to popularna metoda opracowana przez Gabriela Weinberga (współautora książki "Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost") do…

  • Kanał marketingowy
  • Strategia
  • Taktyki marketingowe

David Protein i jego strategia wprowadzania produktu na rynek

Wchodzisz na TikToka i wszyscy recenzują batony proteinowe David. Wchodzisz na Twittera (X), a tam wszyscy marketerzy i właściciele firm mówią o tym batoniku. Ludzie od David Protein odwalili kawał dobrej marketingowej roboty wprowadzając…

  • Case study
  • Grywalizacja
  • Taktyki marketingowe

Dlaczego warto być szczerym ze swoimi wadami?

Bardzo niewiele osób (i firm) jest gotowych na: • Przyznanie się do swoich wad • Odstraszanie ludzi • Denerwowanie innych osób To właśnie dlatego bycie wyjątkowo szczerym w kwestii swoich wad ma tak potężną moc. A to dlatego, że…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe