Marketing: Taktyki marketingowe

Tag: Taktyki marketingowe | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 58

Jak wykorzystać FOMO w e-mail marketingu?

Jakiś czas temu natknąłem się na sprytną taktykę marketingową, która wykorzystywała strach przed przed przegapieniem okazji czyli tak zwane FOMO (Fear of Missing Out). Taktyka jest naprawdę prosta i świetnie nadaje się do wykorzystania w…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe

Jak wykorzystać efekt potwierdzenia do zwiększenia sprzedaży?

Efekt potwierdzenia to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi do wpływania na konsumentów w celu dokonania przez nich zakupu. Czy jest efekt potwierdzenia? To nic innego jak nasza tendencja do zauważania i faworyzowania informacji, które…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Jak uzależnić ludzi od swoich produktów?

Jak to się dzieje, że przeglądasz Instagrama albo TikToka godzinami? A to dlatego, że te firmy te opracowały idealny system, który całkowicie Cię uzależni. Firmy te wdrożyły Hook Model opisywany przez Nira Eyala w książce 'Skuszeni.…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Daj ludziom prawo wyboru i zwiększ szansę na "tak"

Ta taktyka może dwukrotnie zwiększyć prawdopodobieństwo, że ktoś powie "tak" na twoje prośby. I jest mega prosta. Na końcu prośby wystarczy dodać: "…ale możesz zaakceptować lub odmówić" Badania wykazały, że dodanie tych słów…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe

5 zasad psychologicznych, dzięki którym zwiększysz sprzedaż

Neal O'Grady podzielił się kilkunastoma zasadami bazującymi na psychologii, które możesz wykorzystać w marketingu, a tym samym zwiększyć sprzedaż. Poznaj 5 najważniejszych z tych zasad: 1. Efekt 'Halo' Co to jest: Tendencja do…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Jak stworzyć idealny lead magnet?

Lead magent to gratis, który dajesz użytkownikowi, aby zapisał się na Twoją listę mailingową. Kiedyś wystarczyło dać cokolwiek wartościowego (np. obszerny PDF lub darmowy kurs), aby przyciągnąć użytkownika. Obecnie to zdecydowanie za…

  • Konwersja
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe

Zamierzony błąd sposobem na darmową reklamę

Znany producent z Broadwayu popełnił drobny błąd, który kosztował jego firmę ponad 100 000 dolarów. Oto nieprawdopodobna lekcja, z której wszyscy możemy coś ciekawego wyciągnąć. Mowa tutaj o Kenie Davenporcie - dwukrotnym zdobywcy…

  • Taktyki marketingowe