Marketing: Taktyki marketingowe

Tag: Taktyki marketingowe | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 62

Magic Mind czyli jak wyróżnić się na konkurencyjnym rynku

Bardzo ciężko się wyróżnić na konkurencyjnym rynku. A z takim rynkiem na pewno mamy do czynienia w przypadku suplementów diety. No chyba, że masz genialną strategię - taką jaką miała marka Magic Mind, która przebojem przebiła się na…

  • Case study
  • Konkurencja
  • Taktyki marketingowe

Jak aplikacja Strava urosła do 300 milionów dolarów?

Jak wykorzystać motywację napędzaną przez społeczność? O tym wie najlepiej Strava, która dotarła do 120 milionów użytkowników w 190 krajach, generując przy tym ponad 300 milionów dolarów przychodu. A wszystko to dzięki idealnie…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe

Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?

Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 69% użytkowników nie kończy zakupów w sklepach internetowych. Wybierają produkty do koszyka, ale nie finalizują zamówienia. Oto kilka wskazówek jak możesz zmniejszyć liczbę porzucanych…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Steve Jobs i 3 potężne taktyki perswazji

Steve Jobs, kultowy współzałożyciel Apple, był mistrzem perswazji. Jego zdolność do przekonania miliardów ludzi do kupowania jego produktów po wygórowanych cenach nie była przypadkowa. Steve Jobs używał prostych, ale potężnych…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Taktyki marketingowe

Olipop czyli porzuć reklamę na rzecz influencerów

Olipop to marka, która powstała raptem w 2017 roku i która działa na bardzo zatoczonym rynku napojów. W 2023 roku miała już 200 milionów dolarów przychodu potrajając prawie wynik sprzed poprzedniego roku (w 2022 przychody firmy…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Taktyki marketingowe

14 marketingowych wskazówek jak zmienić okazjonalnego klienta w lojalnego

Za nami szalone dni (tygodnie) wyprzedaży czyli święta kupujących typu Balck Friday, Cyber Monday czy w ogóle Black Weeks. To była świetna okazja, aby pozyskać masę klientów okazjonalnych, którzy kupili coś tylko dla tego, że była…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe

Jak sprzedać pudełko 12 ciastek za 140 dolarów?

Jak sprawić, by ludzie płacili 140 dolarów (prawie 600 zł) za pudełko 12 ciastek? Brzmi niemożliwie, prawda? Ale firmie Last Crumb taka sztuka się udaje. Przekształciła ona bowiem ciasteczka w symbol statusu luksusu. A oto kilka liczb…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe