Marketing: Taktyki marketingowe

Tag: Taktyki marketingowe | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 60

Strategia pozyskiwania klientów przez Active Campaign

Ryan Kaufman na swoim profilu na Twitterze rozebrał na czynniki pierwsze strategię Active Campaign (dostarcza oprogramowanie do automatyzacji obsługi klienta). Pokazał on w jaki sposób firma pozyskała już ponad 150 tysięcy klientów i…

  • Email marketing
  • Taktyki marketingowe

Kupony zdobyte wspólnie z przyjacielem zwiększają sprzedaż

Kupony są bardzo skuteczne w napędzaniu sprzedaży. Ale są one przydatne tylko wtedy, gdy ludzie faktycznie je realizują czyli kiedy kupują. Poznaj więc nową technikę, która sprawia, że ludzie chętniej korzystają z kuponów. Wszystko co…

  • Taktyki marketingowe

Ilość sztuk czy waga - co lepiej sprzedaje?

Twoje produkty mogą wydawać się mniej lub bardziej wartościowe w zależności od tego, jak je opiszesz lub zaprezentujesz. Wpływają na to techniki, takie jak poprawianie nasycenia kolorów lub umieszczanie produktów na zdjęciach. Ale to nie…

  • Taktyki marketingowe

Daj natychmiastową gratyfikację w swojej ofercie

Dobrzy copywriterzy znają siłę przyszłego planowania (tzw. future pacing). To technika, która zachęca czytelników do wizualizacji pozytywnych rezultatów, jakie pomoże im osiągnąć Twój produkt. Weźmy na przykład bootcamp, gdzie uczą…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe

Przerwij wzorzec, aby się wyróżnić

Które opakowanie chipsów najbardziej się wyróżnia? Oczywiście, że Pringles. W przeciwieństwie do pozostałych dwóch marek (i dziesiątek innych marek chipsów, które są dostarczane w pomarszczonych prostokątnych torebkach), Pringles…

  • Taktyki marketingowe

Ponadczasowe lekcje marketingu od Steve'a Jobsa

Matt Gray czyli guru o Twittera podzielił się listą ponadczasowych lekcji marketingu, które zaczerpnął od samego Steve'a Jobsa (Apple). Oto one: 1.Historie sprzedają Solidna historia może zainspirować każdego. Dlatego Steve Jobs…

  • Taktyki marketingowe

Jak zwiększyć szanse na viral?

Firma Tabs robi "seksowną czekoladę". W zeszłym miesiącu sprzedali czekolad za pół miliona dolarów. Co ciekawe założycielem firmy jest zaledwie 21-letni Oliver - student z Nowego Jorku. Olivier świetnie zna się na robieniu krótkich…

  • Social media
  • Taktyki marketingowe
  • UGC