Marketing: Taktyki marketingowe

Tag: Taktyki marketingowe | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 62

Daj ludziom prawo wyboru i zwiększ szansę na "tak"

Ta taktyka może dwukrotnie zwiększyć prawdopodobieństwo, że ktoś powie "tak" na twoje prośby. I jest mega prosta. Na końcu prośby wystarczy dodać: "…ale możesz zaakceptować lub odmówić" Badania wykazały, że dodanie tych słów…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe

5 zasad psychologicznych, dzięki którym zwiększysz sprzedaż

Neal O'Grady podzielił się kilkunastoma zasadami bazującymi na psychologii, które możesz wykorzystać w marketingu, a tym samym zwiększyć sprzedaż. Poznaj 5 najważniejszych z tych zasad: 1. Efekt 'Halo' Co to jest: Tendencja do…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Jak stworzyć idealny lead magnet?

Lead magent to gratis, który dajesz użytkownikowi, aby zapisał się na Twoją listę mailingową. Kiedyś wystarczyło dać cokolwiek wartościowego (np. obszerny PDF lub darmowy kurs), aby przyciągnąć użytkownika. Obecnie to zdecydowanie za…

  • Konwersja
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe

Zamierzony błąd sposobem na darmową reklamę

Znany producent z Broadwayu popełnił drobny błąd, który kosztował jego firmę ponad 100 000 dolarów. Oto nieprawdopodobna lekcja, z której wszyscy możemy coś ciekawego wyciągnąć. Mowa tutaj o Kenie Davenporcie - dwukrotnym zdobywcy…

  • Taktyki marketingowe

Sposób na porzucone koszyki

"Widzę, że zacząłeś składać zamówienie, ale nie zdążyłeś go dokończyć. Oto darmowy produkt do wypróbowania..." Taką właśnie taktykę przyjęła firma KetoneAid's - producent napojów Hard Ketones, które działają jak alkohol,…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Kiedy używać komunikatów "oparte na wiedzy naukowej"?

Czy widziałeś kiedyś reklamę lodów wyjaśniającą ich skład chemiczny albo technologię produkcji? A może widziałeś napis w kwiaciarni informujący o nawozach używanych do uprawy róż? Prawdopodobnie nie - i nie jest to przypadek.

  • Copywriting
  • Taktyki marketingowe

3 pomysły na grywalizację w marketingu

Coraz trudniej przykuć uwagę odbiorcy. O wiele trudniejszym jednak zadaniem jest nie tylko przyciągnąć uwagę klienta, aby go pozyskać, ale później zatrzymać go na dłużej. Jedną z metod zatrzymania klienta na dłużej jest…

  • Grywalizacja
  • Taktyki marketingowe