Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak easyplant sprawia, że każdy może poczuć się jak ogrodnik?

Większość ludzi, którzy kupują rośliny doniczkowe, robi to z nadzieją na odrobinę zieleni i spokoju w domu. Niestety – często kończy się to… roślinnym pogrzebem. Brązowe liście, zbyt mało lub za dużo wody, złe światło – i…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Usprawiedliwiaj, by sprzedawać więcej

Czasem najlepszy sposób, by coś sprzedać, to… nie przekonywać, że klient popełniał błędy, ale pokazać mu, że jego wcześniejsze porażki miały uzasadnienie. To nie Twoi odbiorcy są leniwi, niezdolni czy słabi. Oni po prostu do tej…

  • Copywriting
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Buyer-isms czyli jak mówić językiem klienta i sprzedawać więcej

Wyobraź sobie, że chcesz poprawić skuteczność swojej strony sprzedażowej. Próbujesz napisać nowe nagłówki i opisy, ale żadne słowa nie wydają się trafne. A potem podczas rozmowy z klientem słyszysz: „Zanim tego użyłem, czułem…

  • Case Study
  • Copywriting
  • Taktyki sprzedażowe

6 taktyk, które Cię do tego skłaniają do kupowania rzeczy, których nie potrzebujesz

Każdy z nas przynajmniej raz w życiu kupił coś, czego kompletnie nie potrzebował. Najczęściej dzieje się to podczas Black Friday, Cyber Monday, czy pod wpływem kuszącej reklamy na Instagramie. Czasem to szybka decyzja pod wpływem…

  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Dobre vs. złe reklamy statyczne czyli jak tworzyć skuteczne grafiki

Chociaż wideo dominuje w reklamach internetowych, grafiki statyczne mają dwie kluczowe przewagi: • Są szybkie w produkcji – tworzenie dobrej grafiki zajmuje o wiele mniej czasu niż montaż filmu. • Generują niższe CPM-y – są tańsze…

  • Reklama

Dlaczego ślepo ufamy ekspertom i jak to wykorzystać w sprzedaży?

Ekspert mówi, że strategia marketingowa na pewno się sprawdzi. Poprzednim razem działała świetnie – więc dlaczego miałby się mylić? Problem w tym, że eksperci często się mylą. A mimo to wciąż im ufamy. Efekt ślepego zaufania…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Formuła oferty nie do odrzucenia

Większość początkujących marketerów skupia się na cechach produktu. Ci bardziej doświadczeni podkreślają korzyści i efekty, jakie klient osiągnie. Ale prawdziwi eksperci idą jeszcze dalej – najpierw sprawiają, że klient czuje ból…

  • Copywriting
  • Oferta