Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak zbudować skuteczny proces sprzedaży bezpośredniej?

Nathan Barry działa w branży SaaS (Software as a Service) czyli dostarcza własne oprogramowanie jako usługę. Jego biznes rozwinął się dzięki sprzedaży bezpośredniej. Nathan podzielił się swoimi spostrzeżeniami odnośnie budowy…

  • Klient
  • Wskazówka

Jak targetować reklamy na Facebooku i Instagramie w 2025 roku?

Firma Meta (właściciel Facebooka i Instagrama) znacząco zmieniła swoje podejście do targetowania odbiorców w ciągu ostatniego roku. Na przykład platforma usunęła setki tysięcy opcji targetowania, jednocześnie zachęcając reklamodawców…

  • Facebook / Instagram
  • Reklama

Co to jest IRL i dlaczego musisz to mieć w swoim lejku?

Zacznijmy najpierw od wyjaśnienia czym jest IRL. IRL jest to skrót od angielskiego In Real Life czyli w tłumaczeniu na polski oznaczać by mogło "w prawdziwym życiu" lub "na żywo". W kontekście marketingu i działań promocyjnych oznacza to…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Lejek sprzedażowy

Jaka czcionka oddziałuje na decyzje zakupowe w promocjach?

Wyobraź sobie, że planujesz zrobić promocję w swoim sklepie. Chcesz obniżyć ceny o 40% na wybrane artykuły, aby je sprzedać i wyczyścić magazyn przed następnym sezonem. Zastanawiasz się czy lepiej informacje o promocji zapisać kursywą…

  • Promocja
  • Reklama

Jak wykorzystać efekt placebo w sprzedaży?

Czy wiesz, że same nasze oczekiwania wobec produktu, mogą sprawić, że będzie on postrzegany jako skuteczny? Tym jest właśnie efekt placebo w marketingu i sprzedaży. Sam efekt placebo ma swoje korzenie w medycynie. W 1799 roku lekarz John…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać paradoks Salomona w sprzedaży?

Nie wiem czy wiesz, ale łatwiej jest podejmować obiektywne i mądre decyzje dotyczące problemów innych ludzi niż swoich własnych. To zjawisko psychologiczne zostało nazwane nawet w psychologii i nazywa się paradoksem Salomona (ang. Solomon's…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Potrzeby klienta czyli jakie jego oczekiwania warto spełnić?

Według badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Bain & Company, zadowolony klient poleci Cię kolejnym 3 osobom. Ale jest też druga strona medalu, bowiem niezadowolony klient opowie o Tobie 12 osobom. Warto więc robić dużo, aby klient…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient