Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

7 skutecznych schematów do kreatywnych reklam

Skuteczne reklamy opierają się na sprawdzonych schematach. Poznaj 7 schematów tworzenia kreatywnych reklam, które są mistrzowskim przykładem prostoty i efektywności: #1. Feel-Felt-Found (FFF) / Poczuć-Zrozumieć-Odkryć Schemat reklamy:…

  • Reklama
  • Wskazówka

Jak racjonalizacja wysiłku wpływa na decyzje zakupowe?

W codziennym życiu często podejmujemy decyzje, które wymagają od nas pewnego nakładu pracy czy poświęcenia. Zjawisko znane jako racjonalizacja wysiłku (ang. Effort Justification) sugeruje, że im więcej wysiłku wkładamy w osiągnięcie…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Dlaczego szybsze dostawy zwiększają liczbę zwrotów i jak temu zapobiec?

Szybsze dostawy od lat uchodzą za kluczowy atut w handlu e-commerce. Klienci oczekują, że ich zamówienia dotrą niemal natychmiast, a firmy inwestują ogromne sumy, aby sprostać tym oczekiwaniom. Jednak najnowsze badania pokazują, że…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Wskazówka

Słodka strategia czyli jak Hershey wykorzystuje psychologię w sprzedaży

Hershey, jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów czekolady na świecie, od lat stosuje zaawansowane techniki psychologiczne, aby przyciągnąć klientów i zwiększyć sprzedaż. Wykorzystując zrozumienie ludzkich zachowań i motywacji,…

  • Case Study
  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wyprzedzać potrzeby klientów i budować ich lojalność?

W dzisiejszym świecie dynamicznej konkurencji i rosnących oczekiwań klientów proaktywne podejście stało się kluczowym elementem budowania trwałych relacji z odbiorcami. Firmy, które potrafią wyprzedzać potrzeby klientów, zyskują ich…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Wskazówka

7 strategii AG1 uzasadniających jego wysoką cenę

AG1, wcześniej znany jako Athletic Greens, to suplement diety w formie proszku, zawierający 75 witamin, minerałów i składników pochodzenia roślinnego, mający na celu wspieranie ogólnego zdrowia, zwiększenie energii oraz poprawę…

  • Case Study
  • Cena
  • Strategia

Positive Scarcity czyli jak wykorzystać pozytywny niedobór w sprzedaży

W świecie psychologii sprzedaży jednym z najpotężniejszych narzędzi wpływu jest zasada niedostępności, opisana przez Roberta Cialdiniego jako jeden z 7 kluczowych czynników perswazji. Badania pokazują, że gdy produkt jest ograniczony,…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe