Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Region Beta Paradox czyli dlaczego klienci reagują dopiero, gdy naprawdę zaboli

Wyobraź sobie dwie sytuacje:• Twoja znajoma tkwi w przeciętnym związku, w którym „nie jest źle, ale też nie jest dobrze”. Nie robi nic, żeby to zmienić.• Twój kolega właśnie przeżył bolesne rozstanie, które sprawiło, że od…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Autowebinar – jak zbudować lejek, który sprzedaje 24/7

Autowebinar to narzędzie, które może całkowicie odmienić sprzedaż w Twoim biznesie. To nic innego jak nagrany webinar, który jest wyświetlany w określonych godzinach lub na żądanie, bez Twojej obecności na żywo. Uczestnicy przechodzą…

  • Konwersja
  • Lejek sprzedażowy

Jak Lovable zdobyło 30 000 klientów w 3 miesiące?

Lovable to serwis, który pozwala każdemu – nawet bez znajomości programowania – stworzyć w pełni działającą aplikację, po prostu opisując swój pomysł w czacie z AI. Wystarczy kilka godzin, aby z koncepcji powstał realny…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Niska cena a wizerunek „eko” czyli jak nie wpaść w pułapkę postrzegania

Produkty ekologiczne kojarzą się z wyższą jakością, starannie dobranymi surowcami i większymi kosztami produkcji. Dlatego w oczach konsumentów naturalne jest, że powinny kosztować więcej niż standardowe odpowiedniki.Najnowsze badania…

  • Cena
  • Doświadczenie klienta
  • Produkt

Koniec ery ofert high-ticket? Poznaj 3 modele, które przejmują rynek

Jeszcze niedawno sprzedaż drogich, „high-ticket” ofert (np. programów czy konsultacji za kilkanaście tysięcy złotych) była jednym z najlepszych sposobów na szybki wzrost przychodów w biznesie online. Dziś ten model traci skuteczność…

  • Lejek sprzedażowy
  • Oferta
  • Strategia

Jak sprzedaż na Amazon może zwiększyć Twoje bezpośrednie zamówienia?

Wielu właścicieli małych marek unika sprzedaży na marketplace’ach (np. Amazon, Allegro), obawiając się utraty relacji z klientem i wysokich prowizji. Jednak badania pokazują, że sprzedaż na takich platformach może być jednym z…

  • E-commerce
  • Pozyskiwanie ruchu
  • Strategia

Efekt pilności czyli dlaczego klienci wybierają to, co pilne, zamiast tego, co ważne

Z psychologicznego punktu widzenia nasz mózg jest zaprogramowany tak, aby reagować na presję czasu. Nawet jeśli zadanie jest mniej wartościowe, jego „pilność” sprawia, że traktujemy je priorytetowo. To zjawisko nazywa się efekt…

  • Case Study
  • E-commerce
  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe