Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Efekt zaniechania czyli dlaczego klienci wolą „nic nie robić”

Twój klient trafia na stronę sprzedażową. Ogląda produkt, czyta opis, może nawet dodaje go do koszyka. A potem... zamyka stronę Twojego sklepu. Dlaczego? Ponieważ w jego głowie kupienie (akcja) jest obarczone ryzykiem. Co, jeśli produkt…

  • Taktyki sprzedażowe

Zaokrąglaj ceny, jeśli chcesz, żeby klienci częściej składali oferty

Większość przedsiębiorców sądzi, że precyzyjna cena (np. 19 947 zł) wygląda profesjonalnie i daje wrażenie, że została dokładnie policzona.Najnowsze badania pokazują jednak, że dokładne ceny mogą zniechęcać klientów do rozmów o…

  • Cena
  • Konwersja
  • Wskazówka

Efekt fałszywego konsensusu czyli dlaczego Twoi klienci nie myślą tak jak Ty

Wyobraź sobie, że po trzech dniach dopieszczania każdego akapitu kończysz swoją stronę sprzedażową. Z dumą dodajesz szczegółowy opis programu, tabele porównawcze i wszystkie logiczne argumenty, które Ciebie samych przekonują do zakupu.…

  • Klient
  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Efekt teleskopowy czyli dlaczego klienci myślą, że „dopiero co kupili”

Czy zdarzyło Ci się kiedyś ze zdziwieniem odkryć, że produkt, który Twoim zdaniem kupiłeś „miesiąc temu”, tak naprawdę został zamówiony trzy miesiące wcześniej? To nie problem z Twoją pamięcią – to potężne zjawisko…

  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Chcesz sprzedawać więcej? Spraw, by Twoje rabaty były trudniejsze do zdobycia

Wszyscy powtarzają, że w internecie trzeba usuwać każdą barierę na drodze klienta. Stąd popularność przycisków „kup teraz jednym kliknięciem”, które potrafią zwiększyć sprzedaż nawet o 28%. Intuicja podpowiada więc, że rabaty…

  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Dlaczego rabaty niszczą Twój biznes i co robić zamiast tego?

Zastanów się, ile razy zdarzyło Ci się kupić coś tylko dlatego, że było w promocji? A czy produkt faktycznie był świetny, czy po prostu Twój gadzi mózg zareagował na hasło "-50%!"? Prawda jest taka, że naprawdę dobre produkty rzadko…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Oferta

Zamiast konkurować, stwórz własną kategorię i zdominuj rynek

Zamiast wydawać fortunę na reklamę, aby przyciągnąć klientów, można wyróżnić się na rynku w zupełnie inny sposób. Jedną z takich metod jest stworzenie nowej kategorii produktów lub usług. Dzięki temu podejściu, zamiast być tylko…

  • Taktyki sprzedażowe