Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Wykorzystaj psychologię dóbr Veblena do zwiększenia sprzedaży

Dobra Veblena to unikalna kategoria produktów luksusowych, których popyt rośnie wraz ze wzrostem ceny. Zjawisko to, opisane przez ekonomistę Thorsteina Veblena w książce "Teoria klasy próżniaczej", wynika z potrzeby konsumentów do…

  • Case Study
  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe

Tryb autopilota w sprzedaży

W codziennym życiu często działamy na tzw. "autopilocie", wykonując rutynowe czynności bez głębszego zastanowienia. To automatyczne podejmowanie decyzji jest wynikiem ewolucyjnych mechanizmów oszczędzania energii poznawczej i uproszczenia…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Przypominaj klientom, że Twój produkt im pomaga

Jeśli ktoś często korzysta z Twojego produktu, z czasem zacznie go traktować jako coś oczywistego. Zapomni, jak wyglądało życie bez niego. Dlatego przypominanie ludziom o wartości jaką daje Twój produkt sprawi, że będą oni go bardziej…

  • Case Study
  • Konwersja
  • Produkt

Szczerość w reklamie czyli jak wady mogą stać się Twoim największym atutem

W tradycyjnym marketingu wiele firm stara się unikać rozmów o wadach swoich produktów. Jednak coraz częściej to podejście się zmienia. Strategia "szczerości w reklamie", opisana przez Ala Riesa i Jacka Trouta w książce "22 niezmienne…

  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Jak Lume wykorzystuje psychologię kupujących, aby zdominować rynek naturalnych dezodorantów?

W świecie pełnym produktów rywalizujących o uwagę klientów kluczem do sukcesu jest zrozumienie, co kieruje decyzjami zakupowymi ludzi. Jedną z firm, która w mistrzowski sposób wykorzystuje zasady psychologii kupujących, jest Lumē –…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Strategiczne wyzwania i konkursy jako element pozyskiwania klientów

W najbliższym czasie coraz więcej marek będzie organizować wydarzenia i aktywności społecznościowe, aby ożywić swoją markę i budować więź z klientami. Ale to nie wszystko. Marki będą wprowadzać dla swoich klientów wyzwania i…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Wykorzystaj efekt skazy do zwiększenia sprzedaży

Czy wiesz, że postrzegamy coś bardziej pozytywnie, gdy dowiadujemy się, że ma drobną wadę? Takie zjawisko nazywa się efektem skazy (ang. Blemishing Effect). Jak dowiedli badacze z Uniwersytetu Stanford, wspomnienie drobnej wady, takiej jak…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Taktyki sprzedażowe