Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jak wykorzystać naturalną skłonność do działania w sprzedaży?

Nie wiem czy wiesz, ale ludzie mają naturalną skłonność do działania (ang. Action Bias). Przejawia się ona zwłaszcza w sytuacjach niepewności lub presji, nawet jeśli brak działania mógłby być bardziej efektywnym rozwiązaniem. Działa…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zamknięcie wyboru wpływa na sprzedaż?

Wyobraź sobie, że Ty i Twoja partnerka świętujecie ważne wydarzenie. Wybieracie się do fajnej restauracji na wykwintną kolację. Otwierasz menu i widzisz trzy przepyszne dania, których chciałbyś spróbować. Zastanawiasz się przez…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

X kontra Y czyli jak kontrolować narrację w reklamach

Nasze mózgi są leniwe. Mamy tendencję do oceniania tylko tych informacji, które są aktualnie prezentowane, zamiast wykorzystywać całą naszą wiedzę o świecie. Sprytni marketerzy wykorzystują treści typu X kontra Y (X vs. Y), aby…

  • Copywriting
  • Reklama

Jak wykorzystać efekt widzenia wstecznego do zwiększenia sprzedaży?

Efekt widzenia wstecznego, zwany również efektem "wiedziałem od początku", polega na tym, że po zdarzeniu mamy tendencję do przeceniania naszej zdolności przewidzenia tego, co się wydarzyło. Innymi słowy, po fakcie mamy wrażenie, że…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Popraw swoje reklamy dzięki zasadzie 1,3,5+

Czy kciuk może być wskaźnikiem? Jak najbardziej. Zwłaszcza jeśli chodzi o jego zatrzymanie :-) Można powiedzieć, że zatrzymanie kciuka to miara skuteczności przyciągania uwagi przez reklamy (użytkownik przestaje przewijać reklamę…

  • Konwersja
  • Reklama

Podróż bohatera czyli jak robić konwertujące reklamy

Każda świetna reklama opowiada świetną historię. Jeśli więc chcesz tworzyć skuteczniejsze reklamy, naucz się opowiadać historię lub skorzystaj ze schematu jej opowiadania, który znajdziesz poniżej. Klienci nie zawsze zdają sobie z…

  • Case Study
  • Lejek sprzedażowy
  • Reklama

Jak pokazywać cenę po obniżce?

Większość sklepów od czasu do czasu robi przeceny i obniża ceny na swoje produkty. Jak to robić właściwie? Załóżmy, że chcesz przecenić jedną z czerwonych sukienek przed wprowadzeniem nowej kolekcji do sklepu. Próbujesz zdecydować,…

  • Cena
  • Promocja