Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Pokaż, jak pachnie Twój produkt

Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem małego sklepu kosmetycznego i wprowadzasz na rynek nowy produkt - naturalne mydło do rąk o zapachu jabłka. Podczas rozmowy z projektantem opakowań zdajesz sobie sprawę, że nie jesteś pewien, jaki…

  • Produkt
  • Reklama

Efekt Pratfall czyli jak zmienić potknięcie w korzyść

W tym wpisie poruszymy temat efektu Pratfall czyli dlaczego niedoskonałości mogą w rzeczywistości sprawić, że ludzie polubią Cię (lub Twoją markę) bardziej. Ale najpierw mały zwrot akcji: Klienci nie chcą doskonałości. Chcą…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Jak można generować leady na X / Twitterze?

X czyli dawny Twitter to najbardziej niedoceniane źródło generowania leadów dla KAŻDEGO, kto sprzedaje w modelu B2B, niezależnie od produktu, usługi, ceny czy docelowego rynku. Zasadniczo chodzi o to, aby jak najwięcej osób mogło…

  • Case Study
  • Lead
  • Twitter / X

Teoria oczekiwań i jak ją wykorzystać w praktyce

Wyobraź sobie taką sytuację, że otrzymujesz nietypową prośbę od jednego ze swoich najlepszych klientów. Chce on, abyś stworzył dla niego dedykowane rozwiązanie i to w 30 dni. To DUŻA prośba! Wykonalna, ale naprawdę wymagająca dużo…

  • Case Study
  • Konwersja

Analiza recenzji produktów pod kątem reklam

Osoby tworzące reklamy bardzo często polegają jedynie na intuicji i własnych założeniach, aby odpowiedzieć na pytania "dlaczego" klientów: • Dlaczego powinni kliknąć Twoją reklamę • Dlaczego powinni być podekscytowani Twoją marką…

  • Reklama

Wykorzystaj cross-sellining podczas zwrotów produktów

Zwroty zakupionych produktów przez klientów są naturalną częścią biznesu. I trzeba je zaakceptować. Fakt, że wpływają negatywnie na krótkoterminowe przychody firmy, to jednak dowody pokazują, że w dłuższej perspektywie nadal lepiej…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Upsell / Cross-sell

Jak wykorzystać efekt generowania w reklamie i sprzedaży?

W 2020 roku przeprowadzono pewien eksperyment, w którym uczestnikom pokazano listę znanych marek. Tym samym uczestnikom eksperymentu pokazano również nazwy marek z jedną brakującą literą. Na przykład: Facebook i F_cebook. Po pokazaniu…

  • Case Study
  • Reklama
  • Wskazówka