Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Co powinna zawierać dobra oferta?

Oferta stanowi kluczowy element sprzedaży. Bo to właśnie na jej podstawie klient podejmuje decyzję zakupową. Co zatem powinna zawierać dobrze napisana oferta? Oto sprawdzona lista elementów skutecznej oferty: #1. Obietnica Warto zacząć…

  • Oferta

Jak sprawić, żeby klient kupił TERAZ?

Marzeniem każdego sprzedawcy jest, aby klient kupował od razu. Rzadko się tak jednak dzieje. Klienci najczęściej odwlekają decyzję zakupową na później. A później to często nigdy. Na szczęście jest kilka sztuczek, które sprawią, że…

  • Klient
  • Oferta
  • Taktyki sprzedażowe

Wykorzystaj relatywność cen, aby sprzedawać z wyższą marżą

Który z tych pomarańczowych okręgów na poniższym obrazku jest większy? Większość ludzi powie, że ten po prawej, podczas gdy w rzeczywistości są one tego samego rozmiaru. Powód jest prosty: Nasze postrzeganie jest całkowicie…

  • Cena
  • Copywriting
  • Taktyki sprzedażowe

Czy warto jeszcze stosować ceny z końcówką ,99?

Sprzedawcy bardzo często stosują ceny zakończone dwoma cyframi 9 po przecinku (np. 19,99 zł, 7,99 zł itd.). Cena taka wydaje się niższa niż jest w rzeczywistości. Pytanie tylko czy ludzie nie będą uważali towaru z taką ceną za towar…

  • Cena
  • Wskazówka

Wykorzystaj strategię "Bowling Alley", aby usprawnić proces wdrażania nowych użytkowników

Czy wiesz, że od 40 do 60% użytkowników, którzy się zarejestrują, nigdy nie skorzysta z Twojego produktu? Dlatego skuteczne wdrożenie użytkownika w Twój produkt jest kluczowym sposobem na zwiększenie konwersji i utrzymania klientów. Wes…

  • Doświadczenie klienta
  • Produkt
  • Strategia

Jak program zwrotów pomoże zwiększyć zyski?

Załóżmy, że chcesz kupić nowy, bardziej komfortowy materac. Zanim jednak kupisz nowy, musisz w jakiś sposób pozbyć się starego. Będziesz musiał się zastanowić gdzie go wyrzucić. Pewnie sam nie dasz rady tego zrobić, więc będziesz…

  • Doświadczenie klienta
  • Produkt

Lepszy sposób na wycenę planów rocznych

Większość startupów wypuszczając swój produkt na rynek opracowuje plany cenowe. Wygląda to mniej więcej tak: • 49 dolarów za miesiąc lub • 490 dolarów za rok To proste i przejrzyste rozwiązanie. Klient decydujący się na plan…

  • Cena
  • Strategia