Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Jakie przyciski CTA mają największą klikalność?

Przyciski wezwania do działania (CTA - call to action) są wszędzie. Ty pewnie sam klikasz w nie kilkanaście razy dziennie, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Ponieważ przyciski te zazwyczaj wyzwalają działania, na którym najbardziej…

  • E-commerce
  • Konwersja
  • Strona internetowa

Analiza mobilnej strony produktu Amazon

Każdego dnia na Amazon ludzie wydają 1 400 000 000 dolarów. Strona internetowa Amazona to jedna z najdokładniej przetestowanych i zoptymalizowanych stron dotyczących produktów i płatności. Najpierw przeanalizujmy inteligentne rzeczy,…

  • Konwersja
  • Strona internetowa

23 sposoby na pozyskanie ruchu i to bez Facebooka

Próbujesz wymyślić, jak zwiększyć ruch na swojej stronie, nie wydając przy tym pieniędzy na reklamę np. na Facebooku czy w Google? Russell Brunson pokazuje aż 23 sposoby na pozyskanie darmowego lub bardzo taniego ruchu na Twoją stronę…

  • Pozyskiwanie ruchu
  • Strona internetowa

Dostosuj swój marketing do etapów zaawansowania rynku

Być może znasz drabinę świadomości produktu, w której dostosowujesz przekaz do tego, na jakim etapie podróży zakupowej znajduje się dana osoba, w zależności od tego, czy ta osoba: • Doświadcza problemu • Chce rozwiązać problem •…

  • Strategia

Zmień wizerunek i pozycjonowanie istniejącego, nudnego produktu

Czy wiesz, że małe marchewki stanowią obecnie 80% całego spożycia marchwi (dla tych, którzy nie wiedzą, mała marchewka to po prostu słodsza odmiana marchwi, która jest pokrojona na krótsze kawałki i ma zaokrąglone krawędzie). A oto…

  • Strategia

Mierz energię psychologiczną w swoim lejku sprzedażowym

Energia psychologiczna to termin wymyślony przez Dariusa Contractora - byłego dyrektora ds. rozwoju w Airtable. Jest to poziom energii emocjonalnej odwiedzającego, który przechodzi przez lejek sprzedażowy. Można powiedzieć, że wygląda to…

  • Konwersja
  • Lejek sprzedażowy

Podzielność ceny czyli jak ustalać ceny wielopaków?

Załóżmy, że jesteś właścicielem sklepu z kosmetykami. Widzisz, że ludzie często kupują jednorazowo kilka kostek mydła. Myślisz sobie - stworzę zestaw złożony z pięciu kostek mydła (wielopak), aby sprzedawać więcej. Zamiast…

  • Cena