Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Strategia wielokanałowa od Sour Patch

O dzisiejszym handlu można powiedzieć, że trwa przeciąganie liny pomiędzy sprzedażą bezpośrednią a handlem detalicznym. Marki sprzedające bezpośrednio zaczynają ekspansję wielokanałową. Z kolei firmy, które dotychczas sprzedawały w…

  • Case Study
  • E-commerce
  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

10 pytań, na które musi odpowiadać Twoja oferta

Twoi potencjalni klienci wchodzą na Twoją stronę, czytają Twoją ofertę… i mają szereg pytań i wątpliwości, które rodzą się im w głowach. Jeśli chcesz takiego potencjalnego klienta zamienić w klienta płacącego, musisz…

  • Copywriting
  • Oferta
  • Wskazówka

Czy wywieranie presji na kliencie ma jeszcze sens?

Twój potencjalny klient odwiedza stronę produktu. Podoba mu się to, co widzi, ale nie jest pewien czy powinien kupić go teraz, czy wrócić do niego później? Doskonale zdajesz sobie sprawę, że ten potencjalny klient może już nigdy nie…

  • E-commerce
  • Klient
  • Wskazówka

Wykorzystaj S.C.A.R.F. do tworzenia skuteczniejszych reklam

Jeśli chcesz tworzyć dobre i skuteczne reklamy, to musisz wiedzieć wszystko o swoich klientach i ich potrzebach, pragnieniach i obawach. Takie informacje można znaleźć w Internecie, a ułatwi Ci to metoda S.C.A.R.F.. S - Social (media…

  • Reklama

USP czyli sekret wyróżniania się w sieci

Jeśli chcesz, aby Twoja marka i biznes wyróżniały się na tle konkurencji, to odpowiedź leży w unikalnej propozycji sprzedaży (z ang. Unique Selling Proposition czyli USP). USP to wyjątkowy wyróżnik, który odróżnia Cię od konkurencji.…

  • Oferta
  • Strategia

3 proste sposoby na zdobycie większego zaufania w sieci

Bez zaufania nie ma sprzedaży. Jeśli potencjalny klient nie będzie Ci ufał, to raczej od Ciebie nie kupi. W jaki więc sposób można łatwo zdobyć zaufanie w Internecie? Oto 3 proste sposoby na zdobycie zaufania, których praktycznie nikt nie…

  • Opinie
  • Strona internetowa
  • Wskazówka

Jak generować sprzedaż z pomocą influencerów?

O tym, że w swoją sprzedaż i działania marketingowe warto zaangażować influencerów i twórców, najlepiej wie firma Ridge sprzedająca akcesoria dla mężczyzn. Właśnie w ten sposób Ridge potrafił się wyskalować do 9-cyfrowych…

  • Case Study
  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe