Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Awersja do żałowania czyli dlaczego dokonujemy wyborów, aby tego nie żałować

Wyobraź sobie, że kończysz ciężki i długi dzień pracy. Wracasz do domu samochodem i j jesteś głodny jak wilk. Nie chce Ci się stać przy "garach" i gotować kolację. Decydujesz się więc zamówić jedzenie na wynos w restauracji, w…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Co to jest pragnienie mimetyczne i jak je wykorzystać w sprzedaży?

Nie wiem czy wiesz, ale spora grupa ludzi naśladuje pragnienia innych ludzi. Po prostu nasze pragnienia są kształtowane przez obserwacje pragnień innych osób, co wpływa na nasze decyzje zakupowe i preferencje. Nazywa się to fachowo…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

6 mniej znanych strategii remarketingowych

Najwyższy zwrot z inwestycji (ROI) zawsze będą miały kampanie skierowane do ciepłej odbiorców. Niezależnie od tego, czy odwiedzili: • Stronę główną • Kluczowe części strony internetowej (FAQ, polityka zwrotów, cennik, koszyk) •…

  • Reklama

Pokaż, jak pachnie Twój produkt

Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem małego sklepu kosmetycznego i wprowadzasz na rynek nowy produkt - naturalne mydło do rąk o zapachu jabłka. Podczas rozmowy z projektantem opakowań zdajesz sobie sprawę, że nie jesteś pewien, jaki…

  • Produkt
  • Reklama

Efekt Pratfall czyli jak zmienić potknięcie w korzyść

W tym wpisie poruszymy temat efektu Pratfall czyli dlaczego niedoskonałości mogą w rzeczywistości sprawić, że ludzie polubią Cię (lub Twoją markę) bardziej. Ale najpierw mały zwrot akcji: Klienci nie chcą doskonałości. Chcą…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Jak można generować leady na X / Twitterze?

X czyli dawny Twitter to najbardziej niedoceniane źródło generowania leadów dla KAŻDEGO, kto sprzedaje w modelu B2B, niezależnie od produktu, usługi, ceny czy docelowego rynku. Zasadniczo chodzi o to, aby jak najwięcej osób mogło…

  • Case Study
  • Lead
  • Twitter / X

Teoria oczekiwań i jak ją wykorzystać w praktyce

Wyobraź sobie taką sytuację, że otrzymujesz nietypową prośbę od jednego ze swoich najlepszych klientów. Chce on, abyś stworzył dla niego dedykowane rozwiązanie i to w 30 dni. To DUŻA prośba! Wykonalna, ale naprawdę wymagająca dużo…

  • Case Study
  • Konwersja