Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Kiedy warto używać zaokrąglonych czcionek?

Przygotowujesz kampanię dla nowej linii czekoladowych ciasteczek, które wprowadza na rynek Twoja firma. Twoja agencja kreatywna przychodzi do Ciebie z wieloma opcjami czcionek do wykorzystania w reklamach i na opakowaniach. Przeglądając…

  • E-commerce
  • Reklama

Efekt nostalgii czyli dlaczego wydajemy więcej, gdy wspominamy naszą przeszłość

Wyobraź sobie taką sytuację. Wracasz na weekend do rodzinnego miasta, aby odwiedzić swoich rodziców. Jedziesz już 4 godziny i zaczyna burczeć Ci w brzuchu. Zatrzymujesz się więc w przydrożnej knajpce, aby coś zjeść. Po zjedzeniu…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Hostage Tape i lejek sprzedażowy oparty o 5 poziomów świadomości

Hostage Tape to firma, która sprzedaje paski na nos i taśmy do oddychania, a więc produkty przestarzałe i powszechnie dostępne. Firma jednak potrafiła te produkty zmodernizować i teraz wchodzi do głównego nurtu dzięki partnerstwu z Joe…

  • Case Study
  • Klient
  • Lejek sprzedażowy

Zachęcaj do porównań w swoich recenzjach

Wyobraź sobie, że chcesz kupić nowego laptopa. Im więcej starasz się dowiedzieć na temat laptopów, tym bardziej jesteś zdezorientowany. Te wszystkie parametry typu pamięć RAM, ROM, rozdzielczość ekranu, procesory i inne szczegóły…

  • Opinie
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Poznaj technikę "Drzwiami w twarz"

Wyobraź sobie, że chcesz się zapisać do siłowni, o której Twoi znajomi mówią wyłącznie w superlatywach. Nowa, 3-piętrowa siłownia, w której jest mnóstwo nowoczesnego sprzętu. Mówisz sobie, że teraz będzie inaczej niż ostatnio i…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zoptymalizować stronę z cennikiem?

Strona z cennikiem jest prawdopodobnie jedną z najważniejszych stron na Twojej stronie internetowej. Każdy chce wiedzieć: • Ile będzie go to kosztować? • Ile i co dostanie? • Jak skalują się koszty? • Czy to dobra oferta? Oto kilka…

  • Cena
  • Konwersja

Efekt wabika czyli jak przekonać klienta, aby kupił to co chcesz

Efekt wabika, znany również jako efekt asymetrycznej dominacji, to pewna technika perswazji. Wykorzystuje ona ludzką tendencję do porównywania dostępnych opcji i preferowania jednej, która wydaje się wyraźnie korzystniejsza w stosunku do…

  • Cena
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe