Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Strategia "podwyżki cen" w celu stworzenia pilnej potrzeby

Produkty edukacyjne i informacyjne mają kilka ogromnych wad: • Są jak witaminy podawane na bóle - nikt nie potrzebuje desperacko kolejnego kursu (w odróżnieniu np. od tabletki przeciwbólowej jeśli Cię coś bardzo boli). • Aby z nich…

  • Cena
  • Konwersja
  • Strategia

'Najwyżej ocenianie' sprzedaje lepiej niż 'Bestseller'

Wiesz, że dowód społeczny działa świetnie i może zwiększyć sprzedaż. Warto jednak wiedzieć jak oznaczać swoje produkty, zwłaszcza gdy zdobywasz nowe rynki, bo takie "przemyślenia" mogą zwiększyć Twoje przychody ze sprzedaży nawet o…

  • E-commerce
  • Wskazówka

14 skutecznych technik pozyskiwania klientów

Nie marnuj czasu na pozyskiwanie klientów, którzy są nieodpowiedni do Twojego produktu bądź usługi. Poznaj 14 nowoczesnych technik pozyskiwania potencjalnych klientów, których możesz obsłużyć, zaangażować i ostatecznie przekształcić…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak testować płatne reklamy?

Jakiś czas temu pokazywałem Ci przykład firmy True Classic (producent koszulek), która generowała od 2 do 2,5 dolara zysku z każdego zainwestowanego dolara w reklamę na Facebooku. Kluczem były tutaj kreatywne testy. Tyle, żeby tworzyć…

  • Case Study
  • Reklama

Wykorzystaj "odwrócony okres próbny", aby zwiększyć sprzedaż i zaangażowanie

Typowe modele sprzedażowe dla produktów typu Saas (Software as a Service) są następujące: • 1. Zapłać mi albo nie. Nie możesz korzystać bez płacenia. • 2. Bezpłatny okres próbny. Zarejestruj się teraz i otrzymaj X dni za darmo, a…

  • Konwersja
  • Strategia

12 pytań, które powinien zadać każdy handlowiec jeśli chce zwiększyć sprzedaż

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż to pomóż swoim potencjalnym klientom w podjęciu decyzji zakupowej. Jak to zrobić? Zadając odpowiednie pytania. Tylko w ten sposób dowiesz się co potencjalny klient TAK NAPRAWDĘ MYŚLI. A to jest klucz do…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Kiedy wykorzystywać tradycyjną pocztę, a kiedy pocztę e-mail?

Otwierasz rano pocztę e-mail i widzisz kilka wiadomości od firm, których nie znasz. Co robisz? Najpewniej ignorujesz je. Po pracy przychodząc do domu sprawdzasz skrzynkę pocztową i wyciągasz kolorową, ładnie wydrukowaną broszurę. Leży…

  • Reklama