Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Analiza recenzji produktów pod kątem reklam

Osoby tworzące reklamy bardzo często polegają jedynie na intuicji i własnych założeniach, aby odpowiedzieć na pytania "dlaczego" klientów: • Dlaczego powinni kliknąć Twoją reklamę • Dlaczego powinni być podekscytowani Twoją marką…

  • Reklama

Wykorzystaj cross-sellining podczas zwrotów produktów

Zwroty zakupionych produktów przez klientów są naturalną częścią biznesu. I trzeba je zaakceptować. Fakt, że wpływają negatywnie na krótkoterminowe przychody firmy, to jednak dowody pokazują, że w dłuższej perspektywie nadal lepiej…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Upsell / Cross-sell

Jak wykorzystać efekt generowania w reklamie i sprzedaży?

W 2020 roku przeprowadzono pewien eksperyment, w którym uczestnikom pokazano listę znanych marek. Tym samym uczestnikom eksperymentu pokazano również nazwy marek z jedną brakującą literą. Na przykład: Facebook i F_cebook. Po pokazaniu…

  • Case Study
  • Reklama
  • Wskazówka

Jak tworzyć skuteczne reklamy w oparciu o treści generowane przez użytkowników?

Ludzie chcą reklam, które nie przypominają reklam. Ale nasze radary reklamowe są już tak wyćwiczone, że szybko naciskamy przycisk pomijania. Jak więc tworzyć treści, które będą konwertować? Jak powinny wyglądać treści generowane…

  • Konwersja
  • Reklama

Uzyskaj nawet 8 razy więcej klików dzięki reklamie natywnej

Ludzie nie lubią reklam, które wyglądają jak reklamy. Co więcej, ludzie tak uodpornili się na banery reklamowe, że to zjawisko w branży nazywane jest wręcz "ślepotą banerową". Biorąc pod uwagę słabą skuteczność tradycyjnych reklam…

  • Reklama

Dodaj utrudnienia, aby zwiększyć liczbę konwersji

Klasyczna maksyma mówi, że jeśli chcesz poprawić jakieś zachowanie, uczyń je łatwiejszym i przyjemniejszym. Ta taktyka jest jednak sprzeczna z tą maksymą, o której Ci tutaj opowiem. A polega ona na celowym dodawaniu utrudnień w…

  • Konwersja

Maskotki - dlaczego je kochamy i kupujemy od marek, które używają maskotek

Wyobraź sobie, że idziesz do supermarketu kupić płatki śniadaniowe. Nie jadłeś ich już od dłuższego czasu, ale nagle naszła Cię nieodparta ochota na mleko z płatkami. Stoisz w alejce sklepowej i widzisz ze 100 różnych rodzajów…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe