Sprzedaż

Najlepsze taktyki i wskazówki sprzedażowe

Plan edukacji klientów, który napędza wzrost

Edukacja klientów jest kluczem do ich sukcesu, utrzymania i rozwoju. Ale od czego zacząć, uruchamiając program edukacyjny dla klientów? Shannon Howard (dyrektor ds. marketingu w Intellum) dzieli się 5 wskazówkami dotyczącymi skutecznego…

  • Klient

Lejek sprzedażowy, który daje 9-cyfrowe przychody rocznie

True Classic to marka odzieżowa dla mężczyzn, która powstała raptem w 2019 roku, a już potrafi generować 9 cyfrowe przychody, a sama firma wyceniana jest na ćwierć miliarda dolarów. Dyrektor generalny True Classic publicznie powiedział,…

  • Case Study
  • Lejek sprzedażowy
  • Strategia

Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe na TikToku?

TikTok szybko stał się jednym z największych kanałów reklamowych, który rzucił wyzwania takim gigantom jak Google i Meta (Facebook). Zarządzanie reklamami na TikToku jest stosunkowo proste, a szerokie targetowanie często sprawdza się…

  • Reklama
  • TikTok

Zachęcaj ludzi, aby wzięli Twój produkt do rąk, a zwiększysz sprzedaż

Wchodzisz do sklepu spożywczego, aby zrobić zakupy. Tyle, że nie wiesz do końca co chcesz kupić. Podchodzisz do regałów i bierzesz do ręki puszkę ananasów, aby jej się przyjrzeć. Następnie trzymając tą puszkę patrzysz w górę i…

  • Produkt
  • Wskazówka

Używaj metafor i emocji, aby reklamy zapadały w pamięć

Oto główne przyczyny dlaczego kampanie reklamowe są nieskuteczne: • Odwracają ludzi od produktu • Nie przyciągają uwagi - ludzi to nie obchodzi • Ludzie są zainteresowani, ale szybko o tym zapominają • Ludzie są zainteresowani i…

  • Copywriting
  • Reklama

Jak wyceniać swoje produkty?

Kiedy sprzedajesz na przykład rower, to wiesz za ile kupiłeś go w hurtowni. Możesz też porównać ceny oferowane przez innych sprzedawców na ten sam rower. W takim wypadku ustalanie ceny nie jest problemem - najczęściej do ceny zakupu…

  • Cena

Negative Stripline czyli taktyka najlepszych sprzedawców i negocjatorów

Większość sprzedawców próbuje przekonać klienta do zakupu pokazując mu jak największą ilość korzyści, jakie ten produkt daje. Pokazując zalety produktu starają się ukryć negatywne informacje na temat produktu. A właśnie te…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe