Sprzedaż: Case Study

Tag: Case Study | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 47

Jak Lume wykorzystuje psychologię kupujących, aby zdominować rynek naturalnych dezodorantów?

W świecie pełnym produktów rywalizujących o uwagę klientów kluczem do sukcesu jest zrozumienie, co kieruje decyzjami zakupowymi ludzi. Jedną z firm, która w mistrzowski sposób wykorzystuje zasady psychologii kupujących, jest Lumē –…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Strategiczne wyzwania i konkursy jako element pozyskiwania klientów

W najbliższym czasie coraz więcej marek będzie organizować wydarzenia i aktywności społecznościowe, aby ożywić swoją markę i budować więź z klientami. Ale to nie wszystko. Marki będą wprowadzać dla swoich klientów wyzwania i…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Wykorzystaj efekt skazy do zwiększenia sprzedaży

Czy wiesz, że postrzegamy coś bardziej pozytywnie, gdy dowiadujemy się, że ma drobną wadę? Takie zjawisko nazywa się efektem skazy (ang. Blemishing Effect). Jak dowiedli badacze z Uniwersytetu Stanford, wspomnienie drobnej wady, takiej jak…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Taktyki sprzedażowe

Co to jest IRL i dlaczego musisz to mieć w swoim lejku?

Zacznijmy najpierw od wyjaśnienia czym jest IRL. IRL jest to skrót od angielskiego In Real Life czyli w tłumaczeniu na polski oznaczać by mogło "w prawdziwym życiu" lub "na żywo". W kontekście marketingu i działań promocyjnych oznacza to…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Lejek sprzedażowy

Jak wykorzystać efekt placebo w sprzedaży?

Czy wiesz, że same nasze oczekiwania wobec produktu, mogą sprawić, że będzie on postrzegany jako skuteczny? Tym jest właśnie efekt placebo w marketingu i sprzedaży. Sam efekt placebo ma swoje korzenie w medycynie. W 1799 roku lekarz John…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać paradoks Salomona w sprzedaży?

Nie wiem czy wiesz, ale łatwiej jest podejmować obiektywne i mądre decyzje dotyczące problemów innych ludzi niż swoich własnych. To zjawisko psychologiczne zostało nazwane nawet w psychologii i nazywa się paradoksem Salomona (ang. Solomon's…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Jak tworzyć treści dla środka lejka sprzedażowego?

Oto szybki przegląd różnic w treściach jakie powinny pojawiać się w zależności od tego na jakim etapie lejka znajduje się Twój potencjalny klient: • Top of Funnel (Górna część lejka) - to gra na poziomie świadomości. Celem jest…

  • Case Study
  • Lejek sprzedażowy