Sprzedaż: Case Study

Tag: Case Study | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 47

Jak wykorzystać naturalną skłonność do działania w sprzedaży?

Nie wiem czy wiesz, ale ludzie mają naturalną skłonność do działania (ang. Action Bias). Przejawia się ona zwłaszcza w sytuacjach niepewności lub presji, nawet jeśli brak działania mógłby być bardziej efektywnym rozwiązaniem. Działa…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zamknięcie wyboru wpływa na sprzedaż?

Wyobraź sobie, że Ty i Twoja partnerka świętujecie ważne wydarzenie. Wybieracie się do fajnej restauracji na wykwintną kolację. Otwierasz menu i widzisz trzy przepyszne dania, których chciałbyś spróbować. Zastanawiasz się przez…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać efekt widzenia wstecznego do zwiększenia sprzedaży?

Efekt widzenia wstecznego, zwany również efektem "wiedziałem od początku", polega na tym, że po zdarzeniu mamy tendencję do przeceniania naszej zdolności przewidzenia tego, co się wydarzyło. Innymi słowy, po fakcie mamy wrażenie, że…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Podróż bohatera czyli jak robić konwertujące reklamy

Każda świetna reklama opowiada świetną historię. Jeśli więc chcesz tworzyć skuteczniejsze reklamy, naucz się opowiadać historię lub skorzystaj ze schematu jej opowiadania, który znajdziesz poniżej. Klienci nie zawsze zdają sobie z…

  • Case Study
  • Lejek sprzedażowy
  • Reklama

Priming czyli jak subtelnie wpływać na decyzje klientów

Nie wiem czy wiesz, ale wcześniejsze doświadczenia lub informacje mogą subtelnie wpłynąć na nasze późniejsze zachowanie, myślenie lub odczucia. I to często na poziomie podświadomości. I tym jest właśnie Priming. W marketingu polega to…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Twarz czyli jak skutecznie przyciągnąć uwagę ludzi

Twarz ludzka to jedno z najpotężniejszych narzędzi… marketingowych. A to dlatego, że w naturalny sposób przyciąga uwagę ludzi. Grzechem więc byłoby nie wykorzystać tego w działaniach marketingowych i promocyjnych. Ludzie są…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać memy do zwiększenia sprzedaży?

W natłoku wiadomości oraz różnego rodzaju postów w mediach społecznościowych, mem jest czymś, co bardzo często przyciąga uwagę użytkownika. Jest czymś co sprawia, że ludzie przestają skrolować ekrany swoich smartfonów. Jak to się…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe