Sprzedaż: Case Study

Tag: Case Study | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 47

Jak ulepszyć efekt wabika?

O efekcie wabika pisałem już kilkakrotnie w 'Fabryce biznesu', dlatego tutaj tylko krótkie przypomnienie. Dan Ariely przeprowadził badanie na swoich studentach. Zaoferował 100 z nich dostęp do subskrypcji ‘The Economist’, przy czym dał…

  • Case Study
  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Czy jest 'Temptation Bundling' i jak to wykorzystać w sprzedaży?

Czy wiesz, że jesteśmy bardziej skłonni zrobić coś, czego nie chcemy robić, gdy jest to połączone z czymś przyjemnym? Ta technika psychologiczna nazywa się Temptation Bundling (w polskim tłumaczeniu to "wiązanie pokus" bądź…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Dobra i zła strategia odzyskiwania klienta

Oto kilka ważnych danych od Outbound Engine: • Pozyskanie nowego klienta może kosztować pięć razy więcej niż utrzymanie obecnego klienta. • Zwiększenie retencji (zatrzymania) klientów o 5% może zwiększyć zyski od 25% do 95%. •…

  • Case Study
  • Klient
  • Strategia

Jak wykorzystać efekt IKEA w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że przeprowadza się do nowego, nowoczesnego mieszkania. Mieszkanie ma podwyższony standard, więc wiesz, że niektóre stare meble z obecnego Twojego mieszkania nie będą tam pasować. Jednym z takich mebli jest biała komoda,…

  • Case Study
  • Lejek sprzedażowy
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać efekt autorytetu w sprzedaży?

Wyobraź sobie taką sytuację. Skończyła Ci się pasta do zębów. Rano po prostu wycisnąłeś z tubki ostatnie resztki. Przypomniałeś sobie o tym w pracy, że wieczorem i rano nie będziesz miał czym umyć zębów. Postawiasz więc…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe

Wyzwalacze zakupowe czyli dlaczego kupujemy coś, czego normalnie byśmy nie kupili

Wyzwalacze zakupowe (ang. Buying triggers) to bodźce lub okoliczności, które powodują, że potencjalni klienci są gotowi do podjęcia decyzji zakupowej. Mogą to być zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne czynniki, które sprawiają, że…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Błąd potwierdzenia i jego wpływ na sprzedaż

Błąd potwierdzenia (ang. Confirmation Bias) to skłonność do szukania, interpretowania i zapamiętywania informacji w sposób, który potwierdza nasze istniejące przekonania lub hipotezy, jednocześnie ignorując lub pomijając informacje,…

  • Case Study
  • Taktyki sprzedażowe