Sprzedaż: Cena

Tag: Cena | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 28

7 strategii AG1 uzasadniających jego wysoką cenę

AG1, wcześniej znany jako Athletic Greens, to suplement diety w formie proszku, zawierający 75 witamin, minerałów i składników pochodzenia roślinnego, mający na celu wspieranie ogólnego zdrowia, zwiększenie energii oraz poprawę…

  • Case Study
  • Cena
  • Strategia

Wykorzystaj psychologię dóbr Veblena do zwiększenia sprzedaży

Dobra Veblena to unikalna kategoria produktów luksusowych, których popyt rośnie wraz ze wzrostem ceny. Zjawisko to, opisane przez ekonomistę Thorsteina Veblena w książce "Teoria klasy próżniaczej", wynika z potrzeby konsumentów do…

  • Case Study
  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe

Jak pokazywać cenę po obniżce?

Większość sklepów od czasu do czasu robi przeceny i obniża ceny na swoje produkty. Jak to robić właściwie? Załóżmy, że chcesz przecenić jedną z czerwonych sukienek przed wprowadzeniem nowej kolekcji do sklepu. Próbujesz zdecydować,…

  • Cena
  • Promocja

Czy warto prosić o coś w zamian, kiedy dajesz coś za darmo?

Załóżmy, że oferujesz darmową usługę lub wersję freemium swojego produktu. Niech będzie to newsletter dotyczący marketingu. Zależy Ci na jak największej liczbie zapisów na ten newsletter, dlatego robisz wszystko, aby niczym nie…

  • Cena
  • Promocja

Dlaczego model freemium działa?

Freemium to model biznesowy, który polega na oferowaniu podstawowej wersji produktu lub usługi za darmo, podczas gdy bardziej zaawansowane funkcje, dodatkowe usługi lub ulepszenia są dostępne za opłatą. Nazwa "freemium" pochodzi od…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe

Jak pokazywać ceny premium?

Załóżmy, że prowadzisz piekarnię i wprowadzasz na rynek nowe babeczki z otrębami skierowane do klientów dbających o zdrowie. Musisz więc ustalić ceny, tak aby skłonić jak najwięcej ludzi do zakupów. Jak to zrobić? Załóżmy też,…

  • Cena

Jak zoptymalizować stronę z cennikiem?

Strona z cennikiem jest prawdopodobnie jedną z najważniejszych stron na Twojej stronie internetowej. Każdy chce wiedzieć: • Ile będzie go to kosztować? • Ile i co dostanie? • Jak skalują się koszty? • Czy to dobra oferta? Oto kilka…

  • Cena
  • Konwersja