Sprzedaż: Cena

Tag: Cena | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 29

Lepszy sposób na wycenę planów rocznych

Większość startupów wypuszczając swój produkt na rynek opracowuje plany cenowe. Wygląda to mniej więcej tak: • 49 dolarów za miesiąc lub • 490 dolarów za rok To proste i przejrzyste rozwiązanie. Klient decydujący się na plan…

  • Cena
  • Strategia

Strategie promocyjne dla firm usługowych

Sklepy e-commerce bardzo często oferują zniżki na zakup swoich towarów. Taki Black Friday czy Cyber Monday to najlepszy w roku okres dla sklepów online jak i ich klientów. Ludzie ogólnie dość dobrze rozumieją, że w przypadku towarów…

  • Cena
  • Oferta
  • Wskazówka

Jakie procentowe zniżki działają najlepiej?

Załóżmy, że masz sklep z odzieżą i chcesz zrobić wyprzedaż towaru zalegającego na magazynie. Obniżasz więc cenę zeszłorocznych koszulek z 29,99 zł do 27,68 zł, co daje 7,7% zniżki. Myślisz sobie: ""7,7% to raczej niewiele i ludzie…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak wyceniać swoje produkty?

Kiedy sprzedajesz na przykład rower, to wiesz za ile kupiłeś go w hurtowni. Możesz też porównać ceny oferowane przez innych sprzedawców na ten sam rower. W takim wypadku ustalanie ceny nie jest problemem - najczęściej do ceny zakupu…

  • Cena

Co lepsze: stałe wstawki czy płatność za użytkownie?

Chyba raczej nie masz żadnych wątpliwości, że ludzie wolą wolą abonamenty ryczałtowe (np. 50 zł miesięcznie za nielimitowaną mobilną transmisję danych) w porównaniu do płatności za wykorzystanie (np. 5 zł za GB), nawet jeśli ta…

  • Cena

11 niezawodnych strategii cenowych

Poznaj 11 strategii cenowych, dzięki którym klienci ustawią się w kolejce, aby Ci zapłacić: 1. Zakotwiczenie ceny Zakotwiczenie jest psychologicznym zabiegiem, które nadmiernie podkreśla pierwszą otrzymaną informację. Oto jak się go…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zoptymalizować stronę z cennikiem, aby lepiej konwertowała?

Strona z cennikiem jest drugą najważniejszą stroną w Twojej witrynie. A to dlatego, że wielu klientów używa jej jako źródła informacji o produkcie i na jej podstawie decyduje, czy go wypróbować (kupić). Dobrze zoptymalizowana strona z…

  • Cena
  • E-commerce