Sprzedaż: Cena

Tag: Cena | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 28

Efekt wabika czyli jak przekonać klienta, aby kupił to co chcesz

Efekt wabika, znany również jako efekt asymetrycznej dominacji, to pewna technika perswazji. Wykorzystuje ona ludzką tendencję do porównywania dostępnych opcji i preferowania jednej, która wydaje się wyraźnie korzystniejsza w stosunku do…

  • Cena
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Podzielność ceny czyli jak ustalać ceny wielopaków?

Załóżmy, że jesteś właścicielem sklepu z kosmetykami. Widzisz, że ludzie często kupują jednorazowo kilka kostek mydła. Myślisz sobie - stworzę zestaw złożony z pięciu kostek mydła (wielopak), aby sprzedawać więcej. Zamiast…

  • Cena

17 pomysłów na kody rabatowe

Według badania Journal of Retailing, zarówno obniżki cen produktów, jak i kupony rabatowe, pozytywnie wpływają na wydatki klientów i ilość zakupów. Poznaj zatem 17 pomysłów na kody rabatowe, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i…

  • Cena
  • E-commerce

Strategia "podwyżki cen" w celu stworzenia pilnej potrzeby

Produkty edukacyjne i informacyjne mają kilka ogromnych wad: • Są jak witaminy podawane na bóle - nikt nie potrzebuje desperacko kolejnego kursu (w odróżnieniu np. od tabletki przeciwbólowej jeśli Cię coś bardzo boli). • Aby z nich…

  • Cena
  • Konwersja
  • Strategia

Wykorzystaj relatywność cen, aby sprzedawać z wyższą marżą

Który z tych pomarańczowych okręgów na poniższym obrazku jest większy? Większość ludzi powie, że ten po prawej, podczas gdy w rzeczywistości są one tego samego rozmiaru. Powód jest prosty: Nasze postrzeganie jest całkowicie…

  • Cena
  • Copywriting
  • Taktyki sprzedażowe

Czy warto jeszcze stosować ceny z końcówką ,99?

Sprzedawcy bardzo często stosują ceny zakończone dwoma cyframi 9 po przecinku (np. 19,99 zł, 7,99 zł itd.). Cena taka wydaje się niższa niż jest w rzeczywistości. Pytanie tylko czy ludzie nie będą uważali towaru z taką ceną za towar…

  • Cena
  • Wskazówka

Lepszy sposób na wycenę planów rocznych

Większość startupów wypuszczając swój produkt na rynek opracowuje plany cenowe. Wygląda to mniej więcej tak: • 49 dolarów za miesiąc lub • 490 dolarów za rok To proste i przejrzyste rozwiązanie. Klient decydujący się na plan…

  • Cena
  • Strategia