Sprzedaż: Cena

Tag: Cena | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 33

Jak wyceniać swoje produkty?

Kiedy sprzedajesz na przykład rower, to wiesz za ile kupiłeś go w hurtowni. Możesz też porównać ceny oferowane przez innych sprzedawców na ten sam rower. W takim wypadku ustalanie ceny nie jest problemem - najczęściej do ceny zakupu…

  • Cena

Co lepsze: stałe wstawki czy płatność za użytkownie?

Chyba raczej nie masz żadnych wątpliwości, że ludzie wolą wolą abonamenty ryczałtowe (np. 50 zł miesięcznie za nielimitowaną mobilną transmisję danych) w porównaniu do płatności za wykorzystanie (np. 5 zł za GB), nawet jeśli ta…

  • Cena

11 niezawodnych strategii cenowych

Poznaj 11 strategii cenowych, dzięki którym klienci ustawią się w kolejce, aby Ci zapłacić: 1. Zakotwiczenie ceny Zakotwiczenie jest psychologicznym zabiegiem, które nadmiernie podkreśla pierwszą otrzymaną informację. Oto jak się go…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zoptymalizować stronę z cennikiem, aby lepiej konwertowała?

Strona z cennikiem jest drugą najważniejszą stroną w Twojej witrynie. A to dlatego, że wielu klientów używa jej jako źródła informacji o produkcie i na jej podstawie decyduje, czy go wypróbować (kupić). Dobrze zoptymalizowana strona z…

  • Cena
  • E-commerce

3 błędy, które sprawiają, że Twoi klienci patrzą tylko na cenę

Wkurza Cię sytuacja, kiedy klient kupuje u Twojej konkurencji tylko dlatego, że jest tam taniej? Krew Cię zalewa, kiedy klient nie patrzy na jakość jaką gwarantujesz, tylko patrzy tam, gdzie może zapłacić parę złotych mniej za…

  • Cena
  • Oferta

Czym jest efekt price-placebo?

Wyobraź sobie dwóję przyjaciół, którzy kupują tabliczkę czekolady w sklepie. Jeden płaci za nią 5 zł, podczas gdy drugi za taką samą wielkość czekolady 'Premium' płaci 10 zł. Przy dwa razy wyższej cenie można oczekiwać, że ta…

  • Cena
  • Produkt

Jak podnieść cenę, aby nie stracić klienta

Klienci nie lubią podnoszenia cen, ale jednocześnie podwyżki cen prowadzą do wzrostu rentowności firmy, a tym samym pozwalają na jej wzrost. Nie chodzi więc o to, czy warto podnosić ceny, bo raz na jakiś czas jest to wręcz konieczne…

  • Cena
  • Produkt