Sprzedaż: Cena

Tag: Cena | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 28

Czym jest efekt price-placebo?

Wyobraź sobie dwóję przyjaciół, którzy kupują tabliczkę czekolady w sklepie. Jeden płaci za nią 5 zł, podczas gdy drugi za taką samą wielkość czekolady 'Premium' płaci 10 zł. Przy dwa razy wyższej cenie można oczekiwać, że ta…

  • Cena
  • Produkt

Jak podnieść cenę, aby nie stracić klienta

Klienci nie lubią podnoszenia cen, ale jednocześnie podwyżki cen prowadzą do wzrostu rentowności firmy, a tym samym pozwalają na jej wzrost. Nie chodzi więc o to, czy warto podnosić ceny, bo raz na jakiś czas jest to wręcz konieczne…

  • Cena
  • Produkt

Czym jest oferta tripwire i dlaczego warto jej używać?

Tripwire z angielskiego oznacza… potykacz. To taki mechanizm, który jest ukryty i który ma wykrywać ruch. Najczęściej jest to przymocowana linka do jakiegoś urządzenia w celu wykrywania ruchu fizycznego lub reagowania na niego. Można…

  • Cena
  • Oferta
  • Wskazówka

Gdzie najlepiej pokazywać cenę?

Załóżmy, że przeprojektowujesz swoją stronę internetową albo wprowadzasz ostatnie poprawki w swojej reklamie. Gdzie wpisać cenę produktu? Badania naukowe mówią, że cenę powinno się umieszczać pod produktem (np. na reklamie, stronie…

  • Cena
  • Reklama
  • Wskazówka

7 psychologicznych sztuczek dotyczących cen

To absolutnie szalone, jak niewielkie zmiany w prezentacji ceny, mogą mieć ogromny wpływ na sprzedaż. Poznaj 7 psychologicznych sztuczek, które mogą znacząco poprawić Twoje wyniki sprzedażowe: 1. Efekt zakotwiczenia Początkowo wyceniaj…

  • Cena

Pokaż swoje koszty, aby zwiększyć sprzedaż

Czy wiesz, że sprzedaż zupy z makaronem z kurczaka wzrosła o 21,1%, gdy ludziom pokazano koszty jej wykonania? I co ważne - efekt ten działa w przypadku większości produktów. Ale po kolei. Przejrzystość i transparentność to cechy, na…

  • Cena
  • Wskazówka

Jak podnieść ceny nie tracąc klientów?

Wielu przedsiębiorców musi lub chce podnieść ceny swoich produktów. Boi się przy tym, że straci klientów. Najczęściej ta obawa jest mocno na wyrost, bo podniesienie ceny wcale nie musi powodować odpływu klientów, ale za to daje wymierne…

  • Cena