Sprzedaż: Cena

Tag: Cena | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 31

11 niezawodnych strategii cenowych

Poznaj 11 strategii cenowych, dzięki którym klienci ustawią się w kolejce, aby Ci zapłacić: 1. Zakotwiczenie ceny Zakotwiczenie jest psychologicznym zabiegiem, które nadmiernie podkreśla pierwszą otrzymaną informację. Oto jak się go…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zoptymalizować stronę z cennikiem, aby lepiej konwertowała?

Strona z cennikiem jest drugą najważniejszą stroną w Twojej witrynie. A to dlatego, że wielu klientów używa jej jako źródła informacji o produkcie i na jej podstawie decyduje, czy go wypróbować (kupić). Dobrze zoptymalizowana strona z…

  • Cena
  • E-commerce

3 błędy, które sprawiają, że Twoi klienci patrzą tylko na cenę

Wkurza Cię sytuacja, kiedy klient kupuje u Twojej konkurencji tylko dlatego, że jest tam taniej? Krew Cię zalewa, kiedy klient nie patrzy na jakość jaką gwarantujesz, tylko patrzy tam, gdzie może zapłacić parę złotych mniej za…

  • Cena
  • Oferta

Czym jest efekt price-placebo?

Wyobraź sobie dwóję przyjaciół, którzy kupują tabliczkę czekolady w sklepie. Jeden płaci za nią 5 zł, podczas gdy drugi za taką samą wielkość czekolady 'Premium' płaci 10 zł. Przy dwa razy wyższej cenie można oczekiwać, że ta…

  • Cena
  • Produkt

Jak podnieść cenę, aby nie stracić klienta

Klienci nie lubią podnoszenia cen, ale jednocześnie podwyżki cen prowadzą do wzrostu rentowności firmy, a tym samym pozwalają na jej wzrost. Nie chodzi więc o to, czy warto podnosić ceny, bo raz na jakiś czas jest to wręcz konieczne…

  • Cena
  • Produkt

Czym jest oferta tripwire i dlaczego warto jej używać?

Tripwire z angielskiego oznacza… potykacz. To taki mechanizm, który jest ukryty i który ma wykrywać ruch. Najczęściej jest to przymocowana linka do jakiegoś urządzenia w celu wykrywania ruchu fizycznego lub reagowania na niego. Można…

  • Cena
  • Oferta
  • Wskazówka

Gdzie najlepiej pokazywać cenę?

Załóżmy, że przeprojektowujesz swoją stronę internetową albo wprowadzasz ostatnie poprawki w swojej reklamie. Gdzie wpisać cenę produktu? Badania naukowe mówią, że cenę powinno się umieszczać pod produktem (np. na reklamie, stronie…

  • Cena
  • Reklama
  • Wskazówka