Sprzedaż: Klient

Tag: Klient | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 38

Jak sprawić, żeby klient kupił TERAZ?

Marzeniem każdego sprzedawcy jest, aby klient kupował od razu. Rzadko się tak jednak dzieje. Klienci najczęściej odwlekają decyzję zakupową na później. A później to często nigdy. Na szczęście jest kilka sztuczek, które sprawią, że…

  • Klient
  • Oferta
  • Taktyki sprzedażowe

Mirroring czyli prosta i skuteczna taktyka, która pomoże Ci zamknąć więcej transakcji

Mirroring czyli odzwierciedlanie, to taktyka o której pisze Chris Voss w swojej książce "Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie" (oczywiście streszczenie tej książki znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'). Voss mówi, że "mirroring jest…

  • Klient
  • Wskazówka

Czy wywieranie presji na kliencie ma jeszcze sens?

Twój potencjalny klient odwiedza stronę produktu. Podoba mu się to, co widzi, ale nie jest pewien czy powinien kupić go teraz, czy wrócić do niego później? Doskonale zdajesz sobie sprawę, że ten potencjalny klient może już nigdy nie…

  • E-commerce
  • Klient
  • Wskazówka

Plan edukacji klientów, który napędza wzrost

Edukacja klientów jest kluczem do ich sukcesu, utrzymania i rozwoju. Ale od czego zacząć, uruchamiając program edukacyjny dla klientów? Shannon Howard (dyrektor ds. marketingu w Intellum) dzieli się 5 wskazówkami dotyczącymi skutecznego…

  • Klient

Jak zdobyć zaufanie klienta?

Chyba największym wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy jest zdobycie zaufania klienta. Zaufanie takie jest trudno zdobyć, ale jeśli Ci się uda, to domknięcie sprzedaży będzie już bardzo łatwe. Warto też pamiętać o tym, że na zaufanie…

  • Klient
  • Strona internetowa
  • Wskazówka

Jak sobie radzić z trudnymi klientami?

Pewnie nie raz słyszałeś o trudnych klientach. A co właściwie kryje się pod tym pojęciem? Trudny klient to klient, który wymaga dużo więcej uwagi. Zespół Help Scout podzieli takich klientów na kilka grup i dał dobre rady, jak z…

  • Klient
  • Wskazówka

Kiedy najlepiej prosić o opinie?

Wiemy, że opinie i recenzje klientów mają niesamowitą moc. W jednej z ankiet (Bizrate Insights, 2021) aż 91% osób potwierdziło, że przeczytało co najmniej jedną recenzję przed dokonaniem zakupu. Jak więc zmaksymalizować szansę na…

  • E-commerce
  • Klient
  • Opinie