Sprzedaż: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 48

Pułapka krótkiej promocji

Marketerzy często wierzą, że im krótsza promocja, tym większe poczucie pilności i lepsze wyniki sprzedaży. Jednak badania pokazują coś przeciwnego. Zbyt krótki czas trwania oferty może odstraszać klientów. Z kolei odpowiednio…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Konwersja

Jak zamienić darmową ofertę w stały miesięczny dochód na przykładzie myjni samochodowej

Nowa myjnia samochodowa w pewnym miasteczku świeciła pustkami. Zero klientów, zero szumu, zero ruchu.Aż pewnego dnia wszystko się zmieniło.Przy wjeździe do myjni stanęła gigantyczna, 4.5-metrowa dmuchana, żółta kaczka. Co więcej, na…

  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wielkość czcionki wpływa na sprzedaż?

Zastanawiałeś się kiedyś, czy wielkość czcionki w reklamie ma znaczenie?Okazuje się, że ma – i to ogromne.Nowe badania przeprowadzone przez Huaqiao University (Chiny) pokazują, że cyfry zapisane większą czcionką sprawiają, że…

  • Cena
  • Konwersja
  • Wskazówka

Zaokrąglaj ceny, jeśli chcesz, żeby klienci częściej składali oferty

Większość przedsiębiorców sądzi, że precyzyjna cena (np. 19 947 zł) wygląda profesjonalnie i daje wrażenie, że została dokładnie policzona.Najnowsze badania pokazują jednak, że dokładne ceny mogą zniechęcać klientów do rozmów o…

  • Cena
  • Konwersja
  • Wskazówka

Efekt fałszywego konsensusu czyli dlaczego Twoi klienci nie myślą tak jak Ty

Wyobraź sobie, że po trzech dniach dopieszczania każdego akapitu kończysz swoją stronę sprzedażową. Z dumą dodajesz szczegółowy opis programu, tabele porównawcze i wszystkie logiczne argumenty, które Ciebie samych przekonują do zakupu.…

  • Klient
  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Chcesz sprzedawać więcej? Spraw, by Twoje rabaty były trudniejsze do zdobycia

Wszyscy powtarzają, że w internecie trzeba usuwać każdą barierę na drodze klienta. Stąd popularność przycisków „kup teraz jednym kliknięciem”, które potrafią zwiększyć sprzedaż nawet o 28%. Intuicja podpowiada więc, że rabaty…

  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

3 psychologiczne reguły, które przekonają klienta do zakupu

Czy zdarzyło Ci się kiedyś prowadzić rozmowę z klientem, która wydawała się idealna, a jednak w ostatniej chwili usłyszałeś: "Muszę to jeszcze przemyśleć"? To frustrujący moment, który zna niemal każdy przedsiębiorca. Często…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Konwersja