Sprzedaż: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 23

6 taktyk, które Cię do tego skłaniają do kupowania rzeczy, których nie potrzebujesz

Każdy z nas przynajmniej raz w życiu kupił coś, czego kompletnie nie potrzebował. Najczęściej dzieje się to podczas Black Friday, Cyber Monday, czy pod wpływem kuszącej reklamy na Instagramie. Czasem to szybka decyzja pod wpływem…

  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

11 automatyzacji, które zwiększą Twoją sprzedaż w eCommerce

Automatyzacja marketingu to klucz do większej sprzedaży przy mniejszym wysiłku. Dobrze ustawione procesy pozwolą Ci odzyskać porzucone koszyki, sprzedawać więcej i budować lojalność klientów – wszystko bez ręcznej pracy. Ale…

  • E-commerce
  • Konwersja

Dlaczego w reklamach CPM i CPC to nie wszystko?

W świecie marketingu cyfrowego wskaźniki takie jak CPM (koszt za tysiąc wyświetleń) i CPC (koszt za kliknięcie) są powszechnie używane do oceny efektywności kampanii reklamowych. Jednak nadmierne skupienie się na tych metrykach może…

  • Konwersja
  • Lead
  • Reklama

Przypominaj klientom, że Twój produkt im pomaga

Jeśli ktoś często korzysta z Twojego produktu, z czasem zacznie go traktować jako coś oczywistego. Zapomni, jak wyglądało życie bez niego. Dlatego przypominanie ludziom o wartości jaką daje Twój produkt sprawi, że będą oni go bardziej…

  • Case Study
  • Konwersja
  • Produkt

Jak ulepszyć efekt wabika?

O efekcie wabika pisałem już kilkakrotnie w 'Fabryce biznesu', dlatego tutaj tylko krótkie przypomnienie. Dan Ariely przeprowadził badanie na swoich studentach. Zaoferował 100 z nich dostęp do subskrypcji ‘The Economist’, przy czym dał…

  • Case Study
  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Popraw swoje reklamy dzięki zasadzie 1,3,5+

Czy kciuk może być wskaźnikiem? Jak najbardziej. Zwłaszcza jeśli chodzi o jego zatrzymanie :-) Można powiedzieć, że zatrzymanie kciuka to miara skuteczności przyciągania uwagi przez reklamy (użytkownik przestaje przewijać reklamę…

  • Konwersja
  • Reklama

Teoria oczekiwań i jak ją wykorzystać w praktyce

Wyobraź sobie taką sytuację, że otrzymujesz nietypową prośbę od jednego ze swoich najlepszych klientów. Chce on, abyś stworzył dla niego dedykowane rozwiązanie i to w 30 dni. To DUŻA prośba! Wykonalna, ale naprawdę wymagająca dużo…

  • Case Study
  • Konwersja