Sprzedaż: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 20

Przypominaj klientom, że Twój produkt im pomaga

Jeśli ktoś często korzysta z Twojego produktu, z czasem zacznie go traktować jako coś oczywistego. Zapomni, jak wyglądało życie bez niego. Dlatego przypominanie ludziom o wartości jaką daje Twój produkt sprawi, że będą oni go bardziej…

  • Case Study
  • Konwersja
  • Produkt

Jak ulepszyć efekt wabika?

O efekcie wabika pisałem już kilkakrotnie w 'Fabryce biznesu', dlatego tutaj tylko krótkie przypomnienie. Dan Ariely przeprowadził badanie na swoich studentach. Zaoferował 100 z nich dostęp do subskrypcji ‘The Economist’, przy czym dał…

  • Case Study
  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Popraw swoje reklamy dzięki zasadzie 1,3,5+

Czy kciuk może być wskaźnikiem? Jak najbardziej. Zwłaszcza jeśli chodzi o jego zatrzymanie :-) Można powiedzieć, że zatrzymanie kciuka to miara skuteczności przyciągania uwagi przez reklamy (użytkownik przestaje przewijać reklamę…

  • Konwersja
  • Reklama

Teoria oczekiwań i jak ją wykorzystać w praktyce

Wyobraź sobie taką sytuację, że otrzymujesz nietypową prośbę od jednego ze swoich najlepszych klientów. Chce on, abyś stworzył dla niego dedykowane rozwiązanie i to w 30 dni. To DUŻA prośba! Wykonalna, ale naprawdę wymagająca dużo…

  • Case Study
  • Konwersja

Jak tworzyć skuteczne reklamy w oparciu o treści generowane przez użytkowników?

Ludzie chcą reklam, które nie przypominają reklam. Ale nasze radary reklamowe są już tak wyćwiczone, że szybko naciskamy przycisk pomijania. Jak więc tworzyć treści, które będą konwertować? Jak powinny wyglądać treści generowane…

  • Konwersja
  • Reklama

Dodaj utrudnienia, aby zwiększyć liczbę konwersji

Klasyczna maksyma mówi, że jeśli chcesz poprawić jakieś zachowanie, uczyń je łatwiejszym i przyjemniejszym. Ta taktyka jest jednak sprzeczna z tą maksymą, o której Ci tutaj opowiem. A polega ona na celowym dodawaniu utrudnień w…

  • Konwersja

Jak zoptymalizować stronę z cennikiem?

Strona z cennikiem jest prawdopodobnie jedną z najważniejszych stron na Twojej stronie internetowej. Każdy chce wiedzieć: • Ile będzie go to kosztować? • Ile i co dostanie? • Jak skalują się koszty? • Czy to dobra oferta? Oto kilka…

  • Cena
  • Konwersja