Sprzedaż: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 48

Efekt pilności czyli dlaczego klienci wybierają to, co pilne, zamiast tego, co ważne

Z psychologicznego punktu widzenia nasz mózg jest zaprogramowany tak, aby reagować na presję czasu. Nawet jeśli zadanie jest mniej wartościowe, jego „pilność” sprawia, że traktujemy je priorytetowo. To zjawisko nazywa się efekt…

  • E-commerce
  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Jak analizować swoje reklamy, aby zwiększyć skuteczność kampanii?

Większość marketerów tonie w danych, ale same liczby nie wystarczą, by stworzyć skuteczną reklamę. Kluczem jest umiejętność przełożenia analizy na konkretne działania.Dara Denney – ekspertka w branży DTC z ponad 100 milionami…

  • Konwersja
  • Reklama

Dlaczego „kreatywne” reklamy zawodzą u nieznanych marek?

Wielu marketerów skupia się na tym, by ich reklamy były kreatywne i imponujące… dla innych marketerów. Problem? To nie oni mają kupić Twój produkt. Twoim celem jest zamiana nieznajomych w klientów – a kreatywność może w tym…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Reklama

Dwa systemy myślenia czyli dlaczego klienci kupują w 2 sekundy

Czasem spędzasz godziny nad dopracowaniem nagłówka reklamy, a klient decyduje się na zakup w ułamku sekundy. Dlaczego tak się dzieje? Odpowiedź tkwi w psychologii podejmowania decyzji. Daniel Kahneman, noblista i autor książki "Pułapki…

  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Nie każdemu ten sam e-mail czyli jak ratować porzucone koszyki skuteczniej

Większość firm wysyła jeden, taki sam e-mail do wszystkich, którzy porzucili koszyk. A przecież nie każdy klient rezygnuje z zakupu z tego samego powodu. Jimmy Kim, ekspert e-mail marketingu, pokazuje prosty sposób, jak dostosować…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Konwersja

Gruen Effect czyli jak sprawić, by klienci kupowali więcej niż planowali

Miałeś tylko wpaść po pieczarki. Wyszło jak zwykle – z koszykiem pełnym nieplanowanych rzeczy i rachunkiem kilkanaście razy wyższym. Dlaczego tak się dzieje? Za tym mechanizmem stoi tzw. Gruen Effect, czyli psychologiczny efekt…

  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe

Jak nie przepalić dużego budżetu reklamowego?

Większy budżet to większe możliwości — ale też większe ryzyko. Wiele firm przepala tysiące złotych, bo nie rozumie, jak działają algorytmy reklamowe i jak naprawdę skalować kampanie. Zamiast „pompować” budżet w pojedyncze…

  • Google Ads
  • Konwersja
  • Reklama