Sprzedaż: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 23

Strategia "podwyżki cen" w celu stworzenia pilnej potrzeby

Produkty edukacyjne i informacyjne mają kilka ogromnych wad: • Są jak witaminy podawane na bóle - nikt nie potrzebuje desperacko kolejnego kursu (w odróżnieniu np. od tabletki przeciwbólowej jeśli Cię coś bardzo boli). • Aby z nich…

  • Cena
  • Konwersja
  • Strategia

Wykorzystaj "odwrócony okres próbny", aby zwiększyć sprzedaż i zaangażowanie

Typowe modele sprzedażowe dla produktów typu Saas (Software as a Service) są następujące: • 1. Zapłać mi albo nie. Nie możesz korzystać bez płacenia. • 2. Bezpłatny okres próbny. Zarejestruj się teraz i otrzymaj X dni za darmo, a…

  • Konwersja
  • Strategia

Jak zmienić bezpłatne wersje próbne w płatnych klientów?

Pewnie nie raz byłeś w centrum handlowym i widziałeś jak hostessa trzyma tacę ze smacznymi przekąskami oferując Ci próbkę produktu. Jeśli w tym czasie byłeś głodny, to istnieje spora szansa, że zaraz po tym stanąłeś w kolejce do…

  • Konwersja
  • Produkt
  • Wskazówka

5 przyczyn słabych konwersji

Jeżeli masz problem z osiąganiem odpowiednich konwersji, to prawdopodobnie będzie to z powodu jednej z tych rzeczy: 1. Skupianie się na cechach usługi lub produktu Ludzie nie kupują cech produktu. Kupują to co produkt dla nich zrobi. To…

  • Konwersja
  • Lejek sprzedażowy

Jak testować zdjęcia produktów?

Wielu właścicieli sklepów online i ludzi działających w branży e-commerce myśli o zdjęciach produktów jako o jednorazowej inwestycji. Planują profesjonalne sesje zdjęciowe, a następnie wykorzystują zdjęcia z nich przez lata. Jednak…

  • E-commerce
  • Konwersja

Lepsza konwersja reklam dzięki większej ilości wolnej przestrzeni

Dobrze zrobiona kreacja reklamowa może nawet 4-krotnie zwiększyć zwrot z nakładów na reklamę. Istnieje wiele sposobów optymalizacji reklamy pod kątem wysokiej skuteczności. Na przykład możesz pokazać razem wiele kopii swojego produktu,…

  • Konwersja
  • Reklama

Gorące, ciepłe i zimne leady czyli jak generować sprzedaż

Zdecydowana większość ludzi jest… do bani w sprzedaży. Ludzie są przerażeni, gdy muszą coś sprzedawać. A to wszystko za sprawą odrzucenia, które nieodzownie łączy się z procesem sprzedaży. Typowy sprzedawca doświadcza bowiem do 9…

  • Klient
  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe