Sprzedaż: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 20

Jakie przyciski CTA mają największą klikalność?

Przyciski wezwania do działania (CTA - call to action) są wszędzie. Ty pewnie sam klikasz w nie kilkanaście razy dziennie, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Ponieważ przyciski te zazwyczaj wyzwalają działania, na którym najbardziej…

  • E-commerce
  • Konwersja
  • Strona internetowa

Analiza mobilnej strony produktu Amazon

Każdego dnia na Amazon ludzie wydają 1 400 000 000 dolarów. Strona internetowa Amazona to jedna z najdokładniej przetestowanych i zoptymalizowanych stron dotyczących produktów i płatności. Najpierw przeanalizujmy inteligentne rzeczy,…

  • Konwersja
  • Strona internetowa

Mierz energię psychologiczną w swoim lejku sprzedażowym

Energia psychologiczna to termin wymyślony przez Dariusa Contractora - byłego dyrektora ds. rozwoju w Airtable. Jest to poziom energii emocjonalnej odwiedzającego, który przechodzi przez lejek sprzedażowy. Można powiedzieć, że wygląda to…

  • Konwersja
  • Lejek sprzedażowy

9 metod zwiększania konwersji

Większa konwersja to większa sprzedaż przy tych samych wydatkach na marketing i reklamę. Dlatego zwiększanie konwersji powinno być jednym z priorytetów w Twoim biznesie. Poznaj 9 metod zwiększania konwersji: #1. Pilność Stwórz…

  • Konwersja
  • Wskazówka

Strategia "podwyżki cen" w celu stworzenia pilnej potrzeby

Produkty edukacyjne i informacyjne mają kilka ogromnych wad: • Są jak witaminy podawane na bóle - nikt nie potrzebuje desperacko kolejnego kursu (w odróżnieniu np. od tabletki przeciwbólowej jeśli Cię coś bardzo boli). • Aby z nich…

  • Cena
  • Konwersja
  • Strategia

Wykorzystaj "odwrócony okres próbny", aby zwiększyć sprzedaż i zaangażowanie

Typowe modele sprzedażowe dla produktów typu Saas (Software as a Service) są następujące: • 1. Zapłać mi albo nie. Nie możesz korzystać bez płacenia. • 2. Bezpłatny okres próbny. Zarejestruj się teraz i otrzymaj X dni za darmo, a…

  • Konwersja
  • Strategia

Jak zmienić bezpłatne wersje próbne w płatnych klientów?

Pewnie nie raz byłeś w centrum handlowym i widziałeś jak hostessa trzyma tacę ze smacznymi przekąskami oferując Ci próbkę produktu. Jeśli w tym czasie byłeś głodny, to istnieje spora szansa, że zaraz po tym stanąłeś w kolejce do…

  • Konwersja
  • Produkt
  • Wskazówka