Sprzedaż: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 23

Jak tworzyć skuteczne reklamy w oparciu o treści generowane przez użytkowników?

Ludzie chcą reklam, które nie przypominają reklam. Ale nasze radary reklamowe są już tak wyćwiczone, że szybko naciskamy przycisk pomijania. Jak więc tworzyć treści, które będą konwertować? Jak powinny wyglądać treści generowane…

  • Konwersja
  • Reklama

Dodaj utrudnienia, aby zwiększyć liczbę konwersji

Klasyczna maksyma mówi, że jeśli chcesz poprawić jakieś zachowanie, uczyń je łatwiejszym i przyjemniejszym. Ta taktyka jest jednak sprzeczna z tą maksymą, o której Ci tutaj opowiem. A polega ona na celowym dodawaniu utrudnień w…

  • Konwersja

Jak zoptymalizować stronę z cennikiem?

Strona z cennikiem jest prawdopodobnie jedną z najważniejszych stron na Twojej stronie internetowej. Każdy chce wiedzieć: • Ile będzie go to kosztować? • Ile i co dostanie? • Jak skalują się koszty? • Czy to dobra oferta? Oto kilka…

  • Cena
  • Konwersja

Jakie przyciski CTA mają największą klikalność?

Przyciski wezwania do działania (CTA - call to action) są wszędzie. Ty pewnie sam klikasz w nie kilkanaście razy dziennie, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Ponieważ przyciski te zazwyczaj wyzwalają działania, na którym najbardziej…

  • E-commerce
  • Konwersja
  • Strona internetowa

Analiza mobilnej strony produktu Amazon

Każdego dnia na Amazon ludzie wydają 1 400 000 000 dolarów. Strona internetowa Amazona to jedna z najdokładniej przetestowanych i zoptymalizowanych stron dotyczących produktów i płatności. Najpierw przeanalizujmy inteligentne rzeczy,…

  • Konwersja
  • Strona internetowa

Mierz energię psychologiczną w swoim lejku sprzedażowym

Energia psychologiczna to termin wymyślony przez Dariusa Contractora - byłego dyrektora ds. rozwoju w Airtable. Jest to poziom energii emocjonalnej odwiedzającego, który przechodzi przez lejek sprzedażowy. Można powiedzieć, że wygląda to…

  • Konwersja
  • Lejek sprzedażowy

9 metod zwiększania konwersji

Większa konwersja to większa sprzedaż przy tych samych wydatkach na marketing i reklamę. Dlatego zwiększanie konwersji powinno być jednym z priorytetów w Twoim biznesie. Poznaj 9 metod zwiększania konwersji: #1. Pilność Stwórz…

  • Konwersja
  • Wskazówka