Sprzedaż: Reklama

Tag: Reklama | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 40

Jak sprawić, by produkt wydawał się bardziej skuteczny?

Przypomnienie ludziom o problemie pomaga w sprzedaży. A najłatwiejszym sposobem, żeby to zrobić, jest pokazać dany problem (już rozwiązany albo czekający na rozwiązanie) w reklamie. Ważne, aby wtedy umieścić swój produkt obok problemu,…

  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak i dlaczego warto prosić klientów o zaangażowanie się w Twoje reklamy?

Reklamy w mediach społecznościowych (TikTok, Instagram, Facebook, Twitter) mają dużą przewagę nad reklamami w wyszukiwarce, reklamami displayowymi i pokazywanymi w serwisie YouTube. A to dlatego, że zawierają dowody społeczne - polubienia i…

  • Reklama

7 sposobów na poprawę skuteczności reklam społecznościowych

Najważniejsze czynniki wpływające na skuteczność reklam: • Świetna marka/produkt • Odlotowe kreacje Zauważ, że nie są tu wymieniane czynniki związane z targetowaniem i optymalizacją (tutaj bowiem świetnie sobie radzi sztuczna…

  • Reklama

Lepsza konwersja reklam dzięki większej ilości wolnej przestrzeni

Dobrze zrobiona kreacja reklamowa może nawet 4-krotnie zwiększyć zwrot z nakładów na reklamę. Istnieje wiele sposobów optymalizacji reklamy pod kątem wysokiej skuteczności. Na przykład możesz pokazać razem wiele kopii swojego produktu,…

  • Konwersja
  • Reklama

Słowo, które poprawi Twoje wyniki w Google Ads

Zobacz jak prosta taktyka pomoże Ci poprawić wskaźnik CTR w reklamach Google Ads. I chociaż na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że ta taktyka jest niezgodna z zasadami Google, to nic bardziej mylnego. Google nie ma bowiem nic…

  • Google Ads
  • Reklama

Jak filmy w zwolnionym tempie wpływają na sprzedaż?

Czy wiesz, że pokazując swój produkt w wideo w zwolnionym tempie, istotnie wpływasz na jego sprzedaż? Ale po kolei. Wyobraź sobie, że oglądasz reklamę szampana. Modelka trzyma butelkę i za chwilę będzie z niej nalewać szampana do…

  • Produkt
  • Reklama
  • Wskazówka

Gdzie najlepiej pokazywać cenę?

Załóżmy, że przeprojektowujesz swoją stronę internetową albo wprowadzasz ostatnie poprawki w swojej reklamie. Gdzie wpisać cenę produktu? Badania naukowe mówią, że cenę powinno się umieszczać pod produktem (np. na reklamie, stronie…

  • Cena
  • Reklama
  • Wskazówka