Sprzedaż: Reklama

Tag: Reklama | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 51

Efekt Pratfall czyli jak zmienić potknięcie w korzyść

W tym wpisie poruszymy temat efektu Pratfall czyli dlaczego niedoskonałości mogą w rzeczywistości sprawić, że ludzie polubią Cię (lub Twoją markę) bardziej. Ale najpierw mały zwrot akcji: Klienci nie chcą doskonałości. Chcą…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Analiza recenzji produktów pod kątem reklam

Osoby tworzące reklamy bardzo często polegają jedynie na intuicji i własnych założeniach, aby odpowiedzieć na pytania "dlaczego" klientów: • Dlaczego powinni kliknąć Twoją reklamę • Dlaczego powinni być podekscytowani Twoją marką…

  • Reklama

Jak wykorzystać efekt generowania w reklamie i sprzedaży?

W 2020 roku przeprowadzono pewien eksperyment, w którym uczestnikom pokazano listę znanych marek. Tym samym uczestnikom eksperymentu pokazano również nazwy marek z jedną brakującą literą. Na przykład: Facebook i F_cebook. Po pokazaniu…

  • Case Study
  • Reklama
  • Wskazówka

Jak tworzyć skuteczne reklamy w oparciu o treści generowane przez użytkowników?

Ludzie chcą reklam, które nie przypominają reklam. Ale nasze radary reklamowe są już tak wyćwiczone, że szybko naciskamy przycisk pomijania. Jak więc tworzyć treści, które będą konwertować? Jak powinny wyglądać treści generowane…

  • Konwersja
  • Reklama

Uzyskaj nawet 8 razy więcej klików dzięki reklamie natywnej

Ludzie nie lubią reklam, które wyglądają jak reklamy. Co więcej, ludzie tak uodpornili się na banery reklamowe, że to zjawisko w branży nazywane jest wręcz "ślepotą banerową". Biorąc pod uwagę słabą skuteczność tradycyjnych reklam…

  • Reklama

Kiedy warto używać zaokrąglonych czcionek?

Przygotowujesz kampanię dla nowej linii czekoladowych ciasteczek, które wprowadza na rynek Twoja firma. Twoja agencja kreatywna przychodzi do Ciebie z wieloma opcjami czcionek do wykorzystania w reklamach i na opakowaniach. Przeglądając…

  • E-commerce
  • Reklama

Jak testować płatne reklamy?

Jakiś czas temu pokazywałem Ci przykład firmy True Classic (producent koszulek), która generowała od 2 do 2,5 dolara zysku z każdego zainwestowanego dolara w reklamę na Facebooku. Kluczem były tutaj kreatywne testy. Tyle, żeby tworzyć…

  • Case Study
  • Reklama