Sprzedaż: Reklama

Tag: Reklama | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 43

Wykorzystaj S.C.A.R.F. do tworzenia skuteczniejszych reklam

Jeśli chcesz tworzyć dobre i skuteczne reklamy, to musisz wiedzieć wszystko o swoich klientach i ich potrzebach, pragnieniach i obawach. Takie informacje można znaleźć w Internecie, a ułatwi Ci to metoda S.C.A.R.F.. S - Social (media…

  • Reklama

Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe na TikToku?

TikTok szybko stał się jednym z największych kanałów reklamowych, który rzucił wyzwania takim gigantom jak Google i Meta (Facebook). Zarządzanie reklamami na TikToku jest stosunkowo proste, a szerokie targetowanie często sprawdza się…

  • Reklama
  • TikTok

Używaj metafor i emocji, aby reklamy zapadały w pamięć

Oto główne przyczyny dlaczego kampanie reklamowe są nieskuteczne: • Odwracają ludzi od produktu • Nie przyciągają uwagi - ludzi to nie obchodzi • Ludzie są zainteresowani, ale szybko o tym zapominają • Ludzie są zainteresowani i…

  • Copywriting
  • Reklama

Jak sprawić, by produkt wydawał się bardziej skuteczny?

Przypomnienie ludziom o problemie pomaga w sprzedaży. A najłatwiejszym sposobem, żeby to zrobić, jest pokazać dany problem (już rozwiązany albo czekający na rozwiązanie) w reklamie. Ważne, aby wtedy umieścić swój produkt obok problemu,…

  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Jak i dlaczego warto prosić klientów o zaangażowanie się w Twoje reklamy?

Reklamy w mediach społecznościowych (TikTok, Instagram, Facebook, Twitter) mają dużą przewagę nad reklamami w wyszukiwarce, reklamami displayowymi i pokazywanymi w serwisie YouTube. A to dlatego, że zawierają dowody społeczne - polubienia i…

  • Reklama

7 sposobów na poprawę skuteczności reklam społecznościowych

Najważniejsze czynniki wpływające na skuteczność reklam: • Świetna marka/produkt • Odlotowe kreacje Zauważ, że nie są tu wymieniane czynniki związane z targetowaniem i optymalizacją (tutaj bowiem świetnie sobie radzi sztuczna…

  • Reklama

Lepsza konwersja reklam dzięki większej ilości wolnej przestrzeni

Dobrze zrobiona kreacja reklamowa może nawet 4-krotnie zwiększyć zwrot z nakładów na reklamę. Istnieje wiele sposobów optymalizacji reklamy pod kątem wysokiej skuteczności. Na przykład możesz pokazać razem wiele kopii swojego produktu,…

  • Konwersja
  • Reklama