Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Dla jakich produktów rabaty działają najlepiej?

Wyobraź sobie, że prowadzisz duży sklep z artykułami gospodarstwa domowego. Sprzedajesz w nim wiele rodzajów produktów, od przyjemnych, poprawiających samopoczucie przedmiotów, takich jak świece zapachowe, po przedmioty funkcjonalne, takie…

  • Promocja

7 strategii personalizacji wiadomości e-mail, aby zwiększyć liczbę otwarć, kliknięć i sprzedaży

Personalizacja wiadomości e-mail może zwiększyć ich skuteczność o 41% (a nawet więcej). Personalizacja wykracza jednak znacznie poza zwykłe zwracanie się do subskrybentów po imieniu. Poznaj zatem 7 strategii personalizacji, które…

  • Email marketing
  • Pisanie

Słowa, które otwierają portfele i zwiększają konwersję

Drobne zmiany w słowach mogą znacząco wpłynąć na to, jak ludzie się czują i reagują. Poznaj potężne słowa, które sprawiają, że ludzie sięgają do portfela. #1. Ponieważ Samo powiedzenie ludziom, DLACZEGO zwracasz się z prośbą,…

  • Pisanie

Jak analizować strategię treści konkurencji?

Jeśli nie wiesz jak robić dobry content marketing to zobacz jak robi to konkurencja. Najczęściej łatwiej jest coś kopiować niż wymyślać na nowo. A najłatwiejszym sposobem na opracowanie organicznej strategii treści jest przyjrzenie się…

  • Badanie rynku
  • Content Marketing
  • Konkurencja

9 sprawdzonych technik powiększania listy e-mailowej

Większość osób ma problem z pozyskiwaniem e-maili i budowaniem własnej listy mailingowej. Poznaj zatem 9 sprawdzonych technik powiększania listy mailingowej i to prawie bez ponoszenia żadnych kosztów. #1. Lead magnety Stwórz wartościowy…

  • Email marketing

Rozwijaj konto marki wśród bliskich znajomych

Amerykańska piosenkarka Billie Eilish w ciągu zaledwie dwóch dni pozyskała 7 milionów obserwujących na Instagramie. Dodała ona wszystkich swoich obserwujących do listy "bliskich przyjaciół". Następnie opublikowała tajemniczą zapowiedź…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Marka

7 emocji, które musisz wywołać, aby sprzedawać

Wszyscy wiemy, że ludzie dokonują zakupów bazując na emocjach. Wywołanie tych właściwych jest więc kluczowe, aby sprzedawać. Oto 7 emocji, które musisz wywołać w swoim tekście (i jak to zrobić): #1. Strach Wykorzystaj pierwotne…

  • Pisanie