Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

6 czynników wirusowych treści

Jak to się dzieje, że niektóre treści rozprzestrzeniają się w Internecie wręcz wirusowo? Co sprawia, że stają się one wiralami jak na przykład filmy z kanału Will It Blend? na Youtube, gdzie prowadzący używa blendera do rozrywania…

  • Social media
  • Taktyki marketingowe

Jak zrobić dobry test A/B?

Testy A/B to testy porównawcze, które mają dać odpowiedź, która treść bardziej przemawia do osób odwiedzających strony internetowe albo wyświetlających określone informacje. Testujemy np. dwie wersje strony i sprawdzamy, która np.…

  • Badanie rynku

Skuteczne nagłówki do różnych celów marketingowych

Potrzebujesz skutecznego nagłówka do swojego mailingu bądź reklamy? Poniżej znajdziesz sporo inspiracji nagłówków dostosowanych do różnych celów marketingowych: Pilność / Pilna potrzeba • Ostatnia szansa. Wyprzedaż kończy się…

  • Email marketing
  • Pisanie

Jak zwiększyć współczynnik otwarć maili poprzez dobry tekst podglądu?

Dobrze przygotowany tekst podglądu (czyli coś co jest wyświetlane zaraz po temacie maila) może znacznie zwiększyć współczynnik otwarć. A oto 9 wskazówek pisania tekstów podglądu, które zwiększą Twój współczynnik otwarć: 1. Pisz…

  • Email marketing
  • Konwersja

Zbliż się do swojego klienta wykorzystując zasadę jedności

W naturalny sposób przyciągają nas i wpływają na nas ludzie, którzy są do nas podobni lub mają wspólną tożsamość, którą cenimy. Na przykład, jeśli poznasz w Internecie kogoś, kto pochodzi z Twojego rodzinnego miasta albo…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Jak zwiększyć skuteczność ankiet?

Firmy często zanim wprowadzą na rynek jakiś produkt, robią badania rynku. Jedną z najprostszych metod badania rynku są płatne ankiety. Problem z tym, że często spora część (albo zdecydowanie większa część) ankiet jest…

  • Badanie rynku

7 szablonów copywritingu, które sprzedają

Pisanie to supermoc. Sprzedaje się nawet wtedy, gdy śpisz. Wzmacnia Twój głos na całym świecie. Wyostrza własne myślenie. To przyciąga do Ciebie ludzi. Dlatego PISZ! Ale nie wymyślaj koła na nowo. Użyj tych szablonów, a będzie Ci…

  • Copywriting
  • Pisanie