Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Czym jest księgowość mentalna i jak wykorzystać ją w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że na ulicy znalazłeś 100 zł. Na pewno takie zdarzenie mocno poprawi Twój nastrój. A co zrobisz z tą dodatkową stówą? W końcu nie pochodzi ona z Twojego budżetu. Okazuje się, że w takim przypadku o wiele łatwiej jest…

  • Psychologia
  • Zachowania klienta

Zawsze przewiduj i odnoś się do największych obiekcji ludzi

Myślę, że grafika tytułowa świetnie podsumowuje technikę, o której Ci za chwilę opowiem. Za każdym razem kiedy tworzysz tekst sprzedażowy, zawsze przewiduj i odpowiadaj na największe obiekcje ludzi. Oczywiście Twoja oferta i opisy…

  • Pisanie

Przewodnik po influencer marketingu - część 2

Czasy płacenia za posty już minęły. Teraz działania muszą być bardziej strategiczne. Jednym z takich działań jest influencer marketing. Kontynuujemy więc temat influencer marketingu z poprzedniego tygodnia, bo Influencerzy mogą Ci pomóc…

  • Case study
  • Influencer Marketing

Kiedy polecenia przynoszą odwrotny skutek

Załóżmy, że prowadzisz odnoszący sukcesy sklep internetowy z produktami do pielęgnacji skóry. Chcąc zwiększyć sprzedaż, zachęcasz swoich klientów, aby polecali produkty swoim znajomym. Nawet dajesz rabat w wysokości 20 zł na pierwsze…

  • Dowód społeczny
  • Marketing szeptany

Przewodnik po influencer marketingu - część 1

Influencer marketing to forma marketingu w mediach społecznościowych, polegająca na wykorzystaniu rekomendacji wpływowych osób do rozpowszechniania przekazu wśród jak najszerszego grona odbiorców. Jak zatem robić dobry influencer…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • UGC

Jak pisać teksty o wysokiej konwersji?

Można powiedzieć, że copywriting stał się już nauką. Poznaj zatem 7-etapową strukturę do pisania tekstów o wysokiej konwersji: #1. Nagłówek Nagłówek to pierwsza i prawdopodobnie jedyna szansa na przyciągnięcie uwagi…

  • Pisanie

Dlaczego musisz skupić się na komentarzach jeśli chcesz rozwinąć profil na LinkedIn?

Rok 2024 zapowiada się tak, że to komentarze będą rządzić na LinkedIn, a nie "polubienia". Jeśli się nad tym zastanowić, to naprawdę ma to sens. Lajk jest jak uprzejmy gest aprobaty. Komentarz to zaangażowanie i interakcja. A LinkedIn…

  • LinkedIn
  • Social media