Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

3 ćwiczenia z copywritingu do pisania tekstów, które sprzedają

Sarah Stockdale, ekspertka w dziedzinie copywritingu i założycielka Growclass, dzieli się trzema prostymi ćwiczeniami copywriterskimi, których możesz użyć, aby uczynić swoje teksty bardziej wiarygodnymi i przekonującymi. Oto one: 1. "Ty"…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć stronę rezygnacji, aby zatrzymać klienta?

Mało kto wie, że działania SEO nie tylko mogą Ci pomóc pozyskać klienta, ale także go utrzymać (tak, żeby nie odszedł). Konsumenci bowiem używają wyszukiwarek takich jak Google nie tylko po to, aby coś kupić, ale także żeby znaleźć…

  • Konwersja
  • Landing page
  • SEO

4 błędy, których należy unikać tworząc newsletter

Katelyn Bourgoin, której newsletter czyta już ponad 56 tysięcy osób, podała 4 główne błędy jakie popełniają twórcy newsletterów. Oto one: Błąd 1: Mylisz "newsletter" z "marketingiem e-mailowym" Newsletter jest jak program…

  • Newsletter

Efekt von Restorff czyli jak się wyróżnić

Która z tych emotikonek wyróżnia się najbardziej: 😀 😂 😎 🙁 🍉 😢 🥱 ? Albo, które z tych słów: biurko, krzesło, łóżko, stół, wiewiórka, komoda, stołek, kanapa? A jeśli na obrazku…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Od zera do 50 000 obserwujących na Instagramie w 12 tygodni

50 tysięcy obserwujących na Instagramie w zaledwie 12 tygodni? To jest jak najbardziej możliwe, co udowodnił Colin Landforce, który w tym czasie rozwinął swój profil od zera do 50 tysięcy obserwujących. Poza tym zyskał 11 tysięcy…

  • Facebook / Instagram

Jak napisać dobry mail powitalny?

Maile powitalne są BARDZO niedoceniane. Spójrz tylko na te liczby: • Współczynnik otwieralności maili powitalnych to 80% • 25% użytkowników klika w linki w mailach powitalnych • 12% użytkowników odpowiada na maile powitalne Dlatego…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Dlaczego błędnie pisane nazwy marek szkodzą sprzedaży?

Wiele startupów tworząc swoją nazwę chce być kreatywna i dlatego celowo w nazwie popełnia błąd (np. tworząc markę Lyft zamiast Lift). Oczywiście, ułatwia to zastrzeżenie nazwy i znalezienie dostępnej nazwy domeny. Ma też niestety…

  • Marka