Marketing: Case study

Tag: Case study | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 46

Jak budować narrację społecznościową swojej marki?

Wielkie marki doskonale wiedzą co zrobić, aby zapaść w pamięci swoich klientów. Opowiadają historie, które wciągają i nieustannie powtarzają swoje przekazy - bezpośrednio i pośrednio - aż w twojej głowie powstanie narracja, która…

  • Case study
  • Marka
  • Social media

Jak tworzyć treści wiralowe na Instagramie?

Tworzenie treści, które użytkownicy chętnie udostępniają, jest kluczem do sukcesu na Instagramie. Według Adama Mosseri, CEO Instagrama, liczba udostępnień jest najważniejszym wskaźnikiem "przewidującym" sukces treści. Tak więc…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media

Skuteczne tworzenie treści generowanych przez użytkowników (UGC)

Treści generowane przez użytkowników (User-Generated Content, UGC) stały się kluczowym elementem nowoczesnych strategii marketingowych. Ich autentyczność (nie wyglądają jak zwykłe reklamy) i zdolność do budowania zaufania sprawiają,…

  • Case study
  • UGC

Jakie treści warto przypiąć w mediach społecznościowych?

Większość marketerów tworzących treści nie opracowuje strategii dotyczącej tego, co warto przypiąć na swoim profilu. Ale spójrz na to w ten sposób: ludzie klikają w Twój profil, aby przekonać się, czy warto Cię…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media
  • TikTok

Jak wykorzystać marketing szeptany, aby stworzyć bestseller?

Nie wiem czy kojarzysz książkę "Atomowe nawyki" (jest streszczenie znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'). Otóż stała się ona najlepiej sprzedającą się książką w zestawieniu New York Times'a. Autor książki, James Clear, doskonale wiedział,…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Marketing szeptany

Osiągnij cel razem ze mną czyli jak Smashd zyskał pół miliona obserwujących w 2 miesiące

Jak sprawić, by ludzie uwierzyli w Twoją historię, cele i misję? Odpowiedź wydaje się prosta. To treści jakie publikujesz i dostarczasz swojej grupie docelowej. Jakie treści? Obecnie prawdziwą żyłą złota w mediach społecznościowych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

David Protein i jego strategia wprowadzania produktu na rynek

Wchodzisz na TikToka i wszyscy recenzują batony proteinowe David. Wchodzisz na Twittera (X), a tam wszyscy marketerzy i właściciele firm mówią o tym batoniku. Ludzie od David Protein odwalili kawał dobrej marketingowej roboty wprowadzając…

  • Case study
  • Grywalizacja
  • Taktyki marketingowe