Marketing: Case study

Tag: Case study | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 30

Jak aplikacja Strava urosła do 300 milionów dolarów?

Jak wykorzystać motywację napędzaną przez społeczność? O tym wie najlepiej Strava, która dotarła do 120 milionów użytkowników w 190 krajach, generując przy tym ponad 300 milionów dolarów przychodu. A wszystko to dzięki idealnie…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe

Jak koktajle od Erewhon stały się symbolem statusu dzięki influencerom?

Erewhon to sklep spożywczy w Los Angeles, który został założony w 1966 roku. Jak to się stało, że pozowanie z jednym z ich koktajli na Instagramie, urosło do miana symbolu statusu? To wszystko przez… Influencer Marketing. I nie chodzi…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Social media

Rozwijaj konto marki wśród bliskich znajomych

Amerykańska piosenkarka Billie Eilish w ciągu zaledwie dwóch dni pozyskała 7 milionów obserwujących na Instagramie. Dodała ona wszystkich swoich obserwujących do listy "bliskich przyjaciół". Następnie opublikowała tajemniczą zapowiedź…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Marka

Przewodnik po influencer marketingu - część 2

Czasy płacenia za posty już minęły. Teraz działania muszą być bardziej strategiczne. Jednym z takich działań jest influencer marketing. Kontynuujemy więc temat influencer marketingu z poprzedniego tygodnia, bo Influencerzy mogą Ci pomóc…

  • Case study
  • Influencer Marketing

Przewodnik po influencer marketingu - część 1

Influencer marketing to forma marketingu w mediach społecznościowych, polegająca na wykorzystaniu rekomendacji wpływowych osób do rozpowszechniania przekazu wśród jak najszerszego grona odbiorców. Jak zatem robić dobry influencer…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • UGC

Jak uruchomić program influencerski, gdy masz ograniczony budżet?

Słyszałeś to już pewnie tysiące razy: "Wykorzystaj influencerów". Tylko jak to zrobić, kiedy masz mocno ograniczony budżet? Poznaj kilka niekonwencjonalnych taktyk na uruchomienie niskobudżetowego programu influencerskiego: #1.…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Marketing szeptany

Zachęcaj do tworzenia treści przez użytkowników

59% osób uważa, że treści tworzone przez użytkowników są najbardziej autentyczne i mogą mieć sześciokrotnie większy wpływ na decyzje zakupowe. Żadna firma nie zachęca i nie promuje treści tworzonych przez użytkowników lepiej niż…

  • Case study
  • Content Marketing
  • UGC