Marketing: Case study

Tag: Case study | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 30

Skuteczne tworzenie treści generowanych przez użytkowników (UGC)

Treści generowane przez użytkowników (User-Generated Content, UGC) stały się kluczowym elementem nowoczesnych strategii marketingowych. Ich autentyczność (nie wyglądają jak zwykłe reklamy) i zdolność do budowania zaufania sprawiają,…

  • Case study
  • UGC

Jakie treści warto przypiąć w mediach społecznościowych?

Większość marketerów tworzących treści nie opracowuje strategii dotyczącej tego, co warto przypiąć na swoim profilu. Ale spójrz na to w ten sposób: ludzie klikają w Twój profil, aby przekonać się, czy warto Cię…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media
  • TikTok

Jak wykorzystać marketing szeptany, aby stworzyć bestseller?

Nie wiem czy kojarzysz książkę "Atomowe nawyki" (jest streszczenie znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'). Otóż stała się ona najlepiej sprzedającą się książką w zestawieniu New York Times'a. Autor książki, James Clear, doskonale wiedział,…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Marketing szeptany

Osiągnij cel razem ze mną czyli jak Smashd zyskał pół miliona obserwujących w 2 miesiące

Jak sprawić, by ludzie uwierzyli w Twoją historię, cele i misję? Odpowiedź wydaje się prosta. To treści jakie publikujesz i dostarczasz swojej grupie docelowej. Jakie treści? Obecnie prawdziwą żyłą złota w mediach społecznościowych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

David Protein i jego strategia wprowadzania produktu na rynek

Wchodzisz na TikToka i wszyscy recenzują batony proteinowe David. Wchodzisz na Twittera (X), a tam wszyscy marketerzy i właściciele firm mówią o tym batoniku. Ludzie od David Protein odwalili kawał dobrej marketingowej roboty wprowadzając…

  • Case study
  • Grywalizacja
  • Taktyki marketingowe

Jak tworzyć skuteczne strony docelowe zgodne z narracją reklamową?

We współczesnych realiach musisz uruchamiać strony docelowe (tzw. landing page) prawie tak szybko, jak tworzysz nowe narracje reklamowe. Aby to lepiej wyjaśnić, trzeba poznać najpierw różnicę między kreacją reklamową a narracją: •…

  • Case study
  • Konwersja
  • Landing page

5 typów landing page wartych przetestowania

Jeśli ludzie klikają w Twoje reklamy (wysoki wskaźnik klikalności), ale nie przekłada się to na konwersje, to najwyższy czas przyjrzeć się swojej stronie docelowej (landing page). W sumie wszyscy to znamy. Pewnie nie raz jakaś reklama…

  • Case study
  • Konwersja
  • Landing page