Marketing: Case study

Tag: Case study | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 52

Nie produkt, a proces czyli jak Poor Boy Coffee zdobywa media społecznościowe

Poor Boy Coffee to marka, która zdobywa rzeszę fanów na Instagramie. W ciągu zaledwie 4 miesięcy zdobyli prawie 50 000 obserwujących. Jak? Pokazując, jak naprawdę wygląda tworzenie firmy od zera. I nie chodzi tutaj o piękne zdjęcia czy…

  • Case study
  • Marka
  • Social media
  • Taktyki marketingowe

FaaS: Friction as a Service – Jak świadomie zwiększać konwersję dzięki 'dobrym przeszkodom'

Większość marketerów i projektantów myśli, że brak tarcia (frictionless experience) to Święty Graal sprzedaży. Ale... nie zawsze. Są sytuacje, w których celowe dodanie przeszkód nie zmniejsza konwersji – wręcz przeciwnie: •…

  • Case study
  • Konwersja
  • Psychologia
  • Retencja

Jak 3 wideo na TikToku przyniosły $1M sprzedaży?

Wyobraź sobie, że Twój pierwszy film na TikToku zdobywa 10,6 miliona wyświetleń. A potem – po zaledwie 8 postach – cały zapas Twojego produktu się wyprzedaje. To nie fikcja. Tak właśnie wyglądała droga Underbrush Gum, nowej marki…

  • Case study
  • Taktyki marketingowe
  • TikTok

Domyślność z charakterem czyli jak sprytne założenia projektowe zwiększają sprzedaż i zaangażowanie

Wyobraź sobie, że odwiedzasz Airbnb. Klikasz „Wynajmij swój dom” i... BUM: „Możesz zarabiać 8 000 zł miesięcznie”. Nie wypełniałeś formularzy. Nie podawałeś danych. Nie musiałeś nawet podać e-maila. A jednak masz konkretną…

  • Case study
  • Konwersja
  • Retencja

Marketing Aligatora: 4 strategie, które sprawią, że klienci poczują się częścią Twojego świata

Wyobraź sobie, że Twoja marka to nie tylko logo i produkt. To cały świat – z własną atmosferą, historią, rytmem i bohaterami. Tak właśnie działa Doechii, raperka i zwyciężczyni Grammy, której strategię nazwano „Alligator…

  • Case study
  • Hak
  • Marka

Jak tworzyć treści na Instagramie, które trafiają do różnych segmentów klientów?

Wszyscy mówią o tym, jak coś „zrobiło viral”. Mało kto mówi o precyzyjnym targetowaniu treści organicznych. A to błąd. Bo większość marek tworzy content, jakby był uniwersalny – dla wszystkich. Tymczasem da się docierać do…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Facebook / Instagram

5 sposobów na rozbudowę listy mailingowej, które naprawdę działają

Masz świetny produkt, wartościowe treści, ale... brakuje Ci odbiorców? Budowanie listy mailingowej nie musi być ani drogie, ani nachalne. Zamiast spamować internet reklamami, skorzystaj z pomysłów, które przyciągają ludzi naturalnie i z…

  • Case study
  • Email marketing
  • Newsletter