Marketing: Case study

Tag: Case study | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 46

5 sposobów na rozbudowę listy mailingowej, które naprawdę działają

Masz świetny produkt, wartościowe treści, ale... brakuje Ci odbiorców? Budowanie listy mailingowej nie musi być ani drogie, ani nachalne. Zamiast spamować internet reklamami, skorzystaj z pomysłów, które przyciągają ludzi naturalnie i z…

  • Case study
  • Email marketing
  • Newsletter

Co przypiąć na swoim Instagramie? 3 typy postów, które budują Twoją markę

To, co przypinasz na swoim Instagramie czy TikToku, ma znacznie większe znaczenie, niż większość twórców i marek przypuszcza. Dlaczego? Bo przypięte posty to Twoja cyfrowa wizytówka. Zanim ktoś zacznie przewijać Twój profil, to…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Marka
  • Social media
  • TikTok

Jak Wimbledon zyskał prawie milion obserwujących w 14 dni?

Jeśli w lipcu śledziłeś media społecznościowe, na pewno trafiłeś na treści z Wimbledonu. W ciągu zaledwie 14 dni opublikowali 1 043 posty, w tym: • 376 filmów na TikToku • 667 postów na Instagramie To, co większość marek tworzy…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

Dlaczego Twoja marka powinna stworzyć własny social show?

15 lat temu włączałeś telewizor, sprawdzałeś program i oglądałeś swój ulubiony show. Ludzie przyzwyczajali się do schematu, dlatego wracali po więcej. Weźmy przykład programu Fear Factor – każda edycja miała innych uczestników i…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

Jak tworzyć treści, które przyciągną nowych odbiorców?

Kochasz to, co robisz i masz jasną wizję swojego celu. Nic dziwnego, że tworzysz treści, które odzwierciedlają Twoją pasję. Dlatego większość marek świetnie radzi sobie z tworzeniem treści na środkowym i dolnym poziomie lejka…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Copywriting

Jak JOYRIDE wyprzedało kwaśne żelki i trafiło do 1300 sklepów?

Marka słodyczy JOYRIDE doświadczyła niedawno spektakularnego wzrostu popularności. Stało się to możliwe dzięki współpracy z Ryanem Trahanem, który objął stanowisko współwłaściciela i dyrektora kreatywnego, wprowadzając na rynek…

  • Case study
  • Strategia

5 wizualnych sposobów na zatrzymanie uwagi użytkownika

Jeśli nie masz dobrego haczyka, to nie będziesz miał dobrego wideo. Istnieją trzy rodzaje haczyków: • Haczyk werbalny: To, co mówisz. • Haczyk wizualny: To, co pokazujesz. • Haczyk tytułowy: To, co pokazujesz w pierwszych 3…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Hak