Marketing: Case study

Tag: Case study | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 55

Jak JOYRIDE wyprzedało kwaśne żelki i trafiło do 1300 sklepów?

Marka słodyczy JOYRIDE doświadczyła niedawno spektakularnego wzrostu popularności. Stało się to możliwe dzięki współpracy z Ryanem Trahanem, który objął stanowisko współwłaściciela i dyrektora kreatywnego, wprowadzając na rynek…

  • Case study
  • Strategia

5 wizualnych sposobów na zatrzymanie uwagi użytkownika

Jeśli nie masz dobrego haczyka, to nie będziesz miał dobrego wideo. Istnieją trzy rodzaje haczyków: • Haczyk werbalny: To, co mówisz. • Haczyk wizualny: To, co pokazujesz. • Haczyk tytułowy: To, co pokazujesz w pierwszych 3…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Hak

Jak budować narrację społecznościową swojej marki?

Wielkie marki doskonale wiedzą co zrobić, aby zapaść w pamięci swoich klientów. Opowiadają historie, które wciągają i nieustannie powtarzają swoje przekazy - bezpośrednio i pośrednio - aż w twojej głowie powstanie narracja, która…

  • Case study
  • Marka
  • Social media

Jak tworzyć treści wiralowe na Instagramie?

Tworzenie treści, które użytkownicy chętnie udostępniają, jest kluczem do sukcesu na Instagramie. Według Adama Mosseri, CEO Instagrama, liczba udostępnień jest najważniejszym wskaźnikiem "przewidującym" sukces treści. Tak więc…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media

Skuteczne tworzenie treści generowanych przez użytkowników (UGC)

Treści generowane przez użytkowników (User-Generated Content, UGC) stały się kluczowym elementem nowoczesnych strategii marketingowych. Ich autentyczność (nie wyglądają jak zwykłe reklamy) i zdolność do budowania zaufania sprawiają,…

  • Case study
  • UGC

Jakie treści warto przypiąć w mediach społecznościowych?

Większość marketerów tworzących treści nie opracowuje strategii dotyczącej tego, co warto przypiąć na swoim profilu. Ale spójrz na to w ten sposób: ludzie klikają w Twój profil, aby przekonać się, czy warto Cię…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media
  • TikTok

Jak wykorzystać marketing szeptany, aby stworzyć bestseller?

Nie wiem czy kojarzysz książkę "Atomowe nawyki" (jest streszczenie znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'). Otóż stała się ona najlepiej sprzedającą się książką w zestawieniu New York Times'a. Autor książki, James Clear, doskonale wiedział,…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Marketing szeptany