Marketing: Case study

Tag: Case study | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 46

Jak uruchomić program influencerski, gdy masz ograniczony budżet?

Słyszałeś to już pewnie tysiące razy: "Wykorzystaj influencerów". Tylko jak to zrobić, kiedy masz mocno ograniczony budżet? Poznaj kilka niekonwencjonalnych taktyk na uruchomienie niskobudżetowego programu influencerskiego: #1.…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Marketing szeptany

Zachęcaj do tworzenia treści przez użytkowników

59% osób uważa, że treści tworzone przez użytkowników są najbardziej autentyczne i mogą mieć sześciokrotnie większy wpływ na decyzje zakupowe. Żadna firma nie zachęca i nie promuje treści tworzonych przez użytkowników lepiej niż…

  • Case study
  • Content Marketing
  • UGC

Lejek inżynierii odwrotnej czyli jak szpiegować konkurencję

Chciałbyś wiedzieć jak działa Twoja konkurencja, jak się reklamuje, które kreacje reklamowe działają u konkurencji? Alex Garcia z Marketing Examined pokazał w jaki sposób można zbadać lejki sprzedażowe dowolnej firmy, które reklamuje…

  • Badanie rynku
  • Case study
  • Konkurencja

Jak rozwinąć kanał YouTube dzięki wyszukiwarce Google?

Kanał Learn with Shopify należący do Shopify na YouTube ma już blisko pół miliona subskrybentów. Udało im się to zrobić korzystając z treści SEO. Nie mówimy tu o wyszukiwarce YouTube. Nie mówimy o wyszukiwarce Google przechodzącej…

  • Case study
  • Content Marketing
  • SEO

Olipop czyli porzuć reklamę na rzecz influencerów

Olipop to marka, która powstała raptem w 2017 roku i która działa na bardzo zatoczonym rynku napojów. W 2023 roku miała już 200 milionów dolarów przychodu potrajając prawie wynik sprzed poprzedniego roku (w 2022 przychody firmy…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Taktyki marketingowe

Fast-Vertising czyli jak się teraz robi nowoczesny PR

Kiedyś planowanie kampanii PR trwało miesiącami. Teraz przypomina to grę zręcznościową. Jak szybko potrafisz zareagować na daną chwilę? Czy potrafisz w nadarzającej się okazji stworzyć odpowiednią historię i wprowadzić swoją markę…

  • Case study
  • Marka
  • Social media

Jak rzeczy, które się nie skalują, mogą stworzyć podstawę długoterminowego wzrostu?

Czasami najskuteczniejszym sposobem na rozwój firmy jest robienie rzeczy, które się nie skalują. Są to rzeczy, których nie można robić wiecznie, ale jeśli ich nie zrobisz, i tak nie będziesz duży. A oto 4 przykłady nieskalowalnych…

  • Case study
  • Wzrost / Rozwój