Marketing: Case study

Tag: Case study | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 55

Magic Mind czyli jak wyróżnić się na konkurencyjnym rynku

Bardzo ciężko się wyróżnić na konkurencyjnym rynku. A z takim rynkiem na pewno mamy do czynienia w przypadku suplementów diety. No chyba, że masz genialną strategię - taką jaką miała marka Magic Mind, która przebojem przebiła się na…

  • Case study
  • Konkurencja
  • Taktyki marketingowe

Jak zwiększyć średni czas oglądania Twoich filmów?

Alex Garcia zyskał 30 tysięcy nowych obserwujących tylko dlatego, że dokonał jednej zmiany w swoich filmach - zwiększył średni czas oglądania filmu przez użytkowników. Ale od początku. Alex tworząc wideo upewnia się, że jego film ma…

  • Case study
  • TikTok
  • YouTube

Jak sprawić, aby mówili o Twojej marce?

Seth Godin (guru od marketingu) powiedział kiedyś: "Ludzie nie wierzą w to, co im mówisz. Rzadko wierzą w to, co im pokazujesz. Często wierzą w to, co mówią im przyjaciele. Zawsze wierzą w to, co sami sobie mówią." Public Relations…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Public Relations

3-etapowy szablon tworzenia treści na dużą skalę

Treść jest kluczowa. Niestety tworzenie treści na dużą skalę bywa bardzo trudne. Ale co, jeśli powiem ci, że istnieje sposób na tworzenie ponad 300 różnych treści miesięcznie? Schemat ten składa się z trzech zasadniczych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Pisanie

Jak aplikacja Strava urosła do 300 milionów dolarów?

Jak wykorzystać motywację napędzaną przez społeczność? O tym wie najlepiej Strava, która dotarła do 120 milionów użytkowników w 190 krajach, generując przy tym ponad 300 milionów dolarów przychodu. A wszystko to dzięki idealnie…

  • Case study
  • Marketing szeptany
  • Taktyki marketingowe

Jak koktajle od Erewhon stały się symbolem statusu dzięki influencerom?

Erewhon to sklep spożywczy w Los Angeles, który został założony w 1966 roku. Jak to się stało, że pozowanie z jednym z ich koktajli na Instagramie, urosło do miana symbolu statusu? To wszystko przez… Influencer Marketing. I nie chodzi…

  • Case study
  • Influencer Marketing
  • Social media

Rozwijaj konto marki wśród bliskich znajomych

Amerykańska piosenkarka Billie Eilish w ciągu zaledwie dwóch dni pozyskała 7 milionów obserwujących na Instagramie. Dodała ona wszystkich swoich obserwujących do listy "bliskich przyjaciół". Następnie opublikowała tajemniczą zapowiedź…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Marka