Marketing: Content Marketing

Tag: Content Marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 34

Prosta formuła tworzenia treści wirusowych

Żeby Twoja treść mogła stać się wirusowa, muszą się w niej znaleźć takie 3 podstawowe elementy: Temat + Format + Koncepcja kreatywna = Pomysł na treść wirusową Większość ludzi tworząc treści skupia się jedynie na pierwszych…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Czy warto używać technicznego języka w opisach produktów?

Załóżmy, że masz zamiar wypuścić na rynek nowy detergent do prania i spodziewasz się, że osiągnie on naprawdę dobre wyniki. Twoi inżynierowie opracowali przełomową formułę, która w testach zdziałała cuda w usuwaniu plam. Jak…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć skuteczne wezwania do działania (CTA)?

Atrakcyjne wezwanie do działania (CTA) ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Jednak 90% ludzi nie wie, jak tworzyć wezwania do działania warte kliknięcia. Zobacz w jaki sposób powinno się tworzyć wezwania do działania, aby były bardziej…

  • Content Marketing
  • Konwersja

Jak wykorzystać zaskakujące statystyki do zwiększenia sprzedaży?

Oto kilka ciekawostek - zaskakujących statystyk: • Tylko 1 na 2000 startupów zarabia pieniądze; • Założyciele startupów działający w pojedynkę potrzebują 3,6 razy więcej czasu na skalowanie niż zespoły założycielskie składające…

  • Content Marketing
  • Social media
  • Taktyki marketingowe

Jak napisać i dlaczego warto mieć przewodnik dla kupującego?

Strona docelowa (landing page) powinna być zwięzła i interesująca. W innym przypadku będzie ona nudzić wchodzących na nią ludzi. To oznacza jednak, że może nie przekazać ludziom wszystkiego, co muszą wiedzieć, aby podjąć decyzję o…

  • Content Marketing

Jak budować intencje, a nie tylko zwracać uwagę?

Pewnie nie raz widziałeś takie posty, które stały się wiralami: • 20 najlepszych bezpłatnych narzędzi AI, które wydają się nielegalne • Nauczę Cię więcej w 10 slajdach niż nauczysz się na studiach MBA za 75 000 dolarów • TED…

  • Content Marketing

Jakiego użyć czasu, aby wiadomości były bardziej przekonujące?

Które z tych dwóch zdań sprawia, że jesteś bardziej skłonny wypróbować daną restaurację? • Owoce morza były pyszne w tej restauracji • Owoce morza są pyszne w tej restauracji Niby tylko subtelna różnica, ale okazuje się, że…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie