Marketing: Content Marketing

Tag: Content Marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 26

Czy warto używać technicznego języka w opisach produktów?

Załóżmy, że masz zamiar wypuścić na rynek nowy detergent do prania i spodziewasz się, że osiągnie on naprawdę dobre wyniki. Twoi inżynierowie opracowali przełomową formułę, która w testach zdziałała cuda w usuwaniu plam. Jak…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć skuteczne wezwania do działania (CTA)?

Atrakcyjne wezwanie do działania (CTA) ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Jednak 90% ludzi nie wie, jak tworzyć wezwania do działania warte kliknięcia. Zobacz w jaki sposób powinno się tworzyć wezwania do działania, aby były bardziej…

  • Content Marketing
  • Konwersja

Jak wykorzystać zaskakujące statystyki do zwiększenia sprzedaży?

Oto kilka ciekawostek - zaskakujących statystyk: • Tylko 1 na 2000 startupów zarabia pieniądze; • Założyciele startupów działający w pojedynkę potrzebują 3,6 razy więcej czasu na skalowanie niż zespoły założycielskie składające…

  • Content Marketing
  • Social media
  • Taktyki marketingowe

Jak napisać i dlaczego warto mieć przewodnik dla kupującego?

Strona docelowa (landing page) powinna być zwięzła i interesująca. W innym przypadku będzie ona nudzić wchodzących na nią ludzi. To oznacza jednak, że może nie przekazać ludziom wszystkiego, co muszą wiedzieć, aby podjąć decyzję o…

  • Content Marketing

Jak budować intencje, a nie tylko zwracać uwagę?

Pewnie nie raz widziałeś takie posty, które stały się wiralami: • 20 najlepszych bezpłatnych narzędzi AI, które wydają się nielegalne • Nauczę Cię więcej w 10 slajdach niż nauczysz się na studiach MBA za 75 000 dolarów • TED…

  • Content Marketing

Jakiego użyć czasu, aby wiadomości były bardziej przekonujące?

Które z tych dwóch zdań sprawia, że jesteś bardziej skłonny wypróbować daną restaurację? • Owoce morza były pyszne w tej restauracji • Owoce morza są pyszne w tej restauracji Niby tylko subtelna różnica, ale okazuje się, że…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Znikające treści lepiej zapadają w pamięć

Znikające treści. Snapchat był tutaj pionierem. Facebook uczynił go głównym nurtem. Snapy lub Stories są zwykle dostępne tylko przez 24 godziny. Następnie te treści znikają. Co się stanie, jeśli Twoja treść, lub reklama, jest w…

  • Content Marketing
  • Social media