Marketing: Content Marketing

Tag: Content Marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 31

Dlaczego powinieneś tworzyć powtarzalne motywy i formaty?

Przyjrzyj się uważnie większości odnoszących sukcesy twórców, a coś zauważysz. Na przykład, rzuć okiem na kanał YouTube stworzony przez MrBeast: Tylko w jego ostatnich 20 filmach można zobaczyć kilka powtarzających się…

  • Content Marketing
  • YouTube

Zachęcaj do tworzenia treści przez użytkowników

59% osób uważa, że treści tworzone przez użytkowników są najbardziej autentyczne i mogą mieć sześciokrotnie większy wpływ na decyzje zakupowe. Żadna firma nie zachęca i nie promuje treści tworzonych przez użytkowników lepiej niż…

  • Case study
  • Content Marketing
  • UGC

Jak zwiększyć współczynnik klikalności (CTR) wiadomości e-mail?

Każda firma na świecie dąży do zwiększenia współczynnika klikalności (CTR) wiadomości e-mail. Jednak większość z nich nie wie, jak to zrobić. Oto 7 prostych kroków, aby zwiększyć współczynnik klikalności wiadomości e-mail: #1.…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Konwersja

Jak rozwinąć kanał YouTube dzięki wyszukiwarce Google?

Kanał Learn with Shopify należący do Shopify na YouTube ma już blisko pół miliona subskrybentów. Udało im się to zrobić korzystając z treści SEO. Nie mówimy tu o wyszukiwarce YouTube. Nie mówimy o wyszukiwarce Google przechodzącej…

  • Case study
  • Content Marketing
  • SEO

Prosta formuła tworzenia treści wirusowych

Żeby Twoja treść mogła stać się wirusowa, muszą się w niej znaleźć takie 3 podstawowe elementy: Temat + Format + Koncepcja kreatywna = Pomysł na treść wirusową Większość ludzi tworząc treści skupia się jedynie na pierwszych…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Czy warto używać technicznego języka w opisach produktów?

Załóżmy, że masz zamiar wypuścić na rynek nowy detergent do prania i spodziewasz się, że osiągnie on naprawdę dobre wyniki. Twoi inżynierowie opracowali przełomową formułę, która w testach zdziałała cuda w usuwaniu plam. Jak…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć skuteczne wezwania do działania (CTA)?

Atrakcyjne wezwanie do działania (CTA) ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Jednak 90% ludzi nie wie, jak tworzyć wezwania do działania warte kliknięcia. Zobacz w jaki sposób powinno się tworzyć wezwania do działania, aby były bardziej…

  • Content Marketing
  • Konwersja