Marketing: Content Marketing

Tag: Content Marketing | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 26

3-etapowy szablon tworzenia treści na dużą skalę

Treść jest kluczowa. Niestety tworzenie treści na dużą skalę bywa bardzo trudne. Ale co, jeśli powiem ci, że istnieje sposób na tworzenie ponad 300 różnych treści miesięcznie? Schemat ten składa się z trzech zasadniczych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Pisanie

Jak analizować strategię treści konkurencji?

Jeśli nie wiesz jak robić dobry content marketing to zobacz jak robi to konkurencja. Najczęściej łatwiej jest coś kopiować niż wymyślać na nowo. A najłatwiejszym sposobem na opracowanie organicznej strategii treści jest przyjrzenie się…

  • Badanie rynku
  • Content Marketing
  • Konkurencja

Dlaczego powinieneś tworzyć powtarzalne motywy i formaty?

Przyjrzyj się uważnie większości odnoszących sukcesy twórców, a coś zauważysz. Na przykład, rzuć okiem na kanał YouTube stworzony przez MrBeast: Tylko w jego ostatnich 20 filmach można zobaczyć kilka powtarzających się…

  • Content Marketing
  • YouTube

Zachęcaj do tworzenia treści przez użytkowników

59% osób uważa, że treści tworzone przez użytkowników są najbardziej autentyczne i mogą mieć sześciokrotnie większy wpływ na decyzje zakupowe. Żadna firma nie zachęca i nie promuje treści tworzonych przez użytkowników lepiej niż…

  • Case study
  • Content Marketing
  • UGC

Jak zwiększyć współczynnik klikalności (CTR) wiadomości e-mail?

Każda firma na świecie dąży do zwiększenia współczynnika klikalności (CTR) wiadomości e-mail. Jednak większość z nich nie wie, jak to zrobić. Oto 7 prostych kroków, aby zwiększyć współczynnik klikalności wiadomości e-mail: #1.…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Konwersja

Jak rozwinąć kanał YouTube dzięki wyszukiwarce Google?

Kanał Learn with Shopify należący do Shopify na YouTube ma już blisko pół miliona subskrybentów. Udało im się to zrobić korzystając z treści SEO. Nie mówimy tu o wyszukiwarce YouTube. Nie mówimy o wyszukiwarce Google przechodzącej…

  • Case study
  • Content Marketing
  • SEO

Prosta formuła tworzenia treści wirusowych

Żeby Twoja treść mogła stać się wirusowa, muszą się w niej znaleźć takie 3 podstawowe elementy: Temat + Format + Koncepcja kreatywna = Pomysł na treść wirusową Większość ludzi tworząc treści skupia się jedynie na pierwszych…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Pisanie