Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 105

Dlaczego 1001 brzmi atrakcyjniej niż 1000?

Limitowana pula produktów to klasyczna technika niedoboru. Najnowsze badania (Nanjing University & Shanghai University of Finance and Economics, 2018) pokazują jednak, że minimalne przekroczenie okrągłej granicy liczbowej – np. „1001 sztuk…

  • Copywriting
  • Hak
  • Promocja

Jak odzyskać porzucone koszyki? 6 sprawdzonych szablonów maili, które robią robotę

Ponad 70% klientów porzuca koszyk bez finalizacji zakupu. Ale to nie musi być koniec historii — jeśli dobrze zareagujesz. Zamiast jednego, desperackiego maila „zapomniałeś dokończyć zakup”, zastosuj strategiczną serię wiadomości,…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Konwersja
  • Retencja

10 szablonów sloganów, które naprawdę sprzedają

Dobrze napisany slogan potrafi przykuć uwagę, wzbudzić ciekawość i… zwiększyć sprzedaż. To nie tylko ładny tekst na stronie — to broń do walki o uwagę klienta w świecie, gdzie każdy scroll się liczy. Poniżej znajdziesz 10…

  • Copywriting
  • Pisanie

17 przepisów na nagłówek, którego nikt nie przeoczy

Możesz mieć najlepszy artykuł, ofertę czy post... ale jeśli Twój nagłówek nie przyciąga uwagi, nikt nawet nie kliknie. Dobrze napisany tytuł to Twoje pierwsze (i często jedyne) 3 sekundy na zainteresowanie odbiorcy. Poniżej znajdziesz…

  • Copywriting
  • Pisanie

Luka informacyjna – hak na ludzką ciekawość, który zwiększa klikalność

Czy zdarzyło Ci się kiedyś oglądać kiepski film tylko po to, by dowiedzieć się, „kto zabił”? Albo kliknąć artykuł o tytule „Ta roślina rośnie w Twoim ogrodzie, a może Cię zabić”? To nie przypadek. To luka informacyjna –…

  • Copywriting
  • Hak
  • Zachowania klienta

10 taktyk projektowania e-maili, które przyciągają kliknięcia

W e-mail marketingu nie wystarczy tylko dobra treść – design też sprzedaje. Źle zaprojektowany e-mail = stracona okazja. Jeśli chcesz, żeby odbiorcy klikali w Twoje wiadomości, nie tylko je czytali, potrzebujesz sprawdzonych zasad…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Konwersja

Zacznij od uderzenia bagietką czyli jak opowiadać historie, które sprzedają

Nie każdy potrafi opowiadać dobre historie. Niektórzy zaczynają za późno i brakuje im kontekstu. Inni z kolei zaczynają zbyt wcześnie, zanudzając słuchaczy całym życiorysem. A przecież dobrze opowiedziana historia to jedno z…

  • Copywriting
  • Pisanie