Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 84

Jak tworzyć świetne haki w filmie?

Hakiem lub haczykiem (z angielskiego hook) marketingowcy nazywają "coś", co może przyciągnąć i utrzymać aktywne zaangażowanie odbiorców. Jeśli masz na przykład wideo, to tak naprawdę pierwsze 3 sekundy filmu będą decydować o tym, czy…

  • Copywriting
  • Hak

Zawsze przewiduj i odnoś się do największych obiekcji ludzi

Myślę, że grafika tytułowa świetnie podsumowuje technikę, o której Ci za chwilę opowiem. Za każdym razem kiedy tworzysz tekst sprzedażowy, zawsze przewiduj i odpowiadaj na największe obiekcje ludzi. Oczywiście Twoja oferta i opisy…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak pisać teksty o wysokiej konwersji?

Można powiedzieć, że copywriting stał się już nauką. Poznaj zatem 7-etapową strukturę do pisania tekstów o wysokiej konwersji: #1. Nagłówek Nagłówek to pierwsza i prawdopodobnie jedyna szansa na przyciągnięcie uwagi…

  • Copywriting
  • Pisanie

Szablon dobrego maila powitalnego

Pierwszy e-mail (ten powitalny) przeczyta ponad 80% osób, które się zapisało na Twoją listę mailową. Żaden inny e-mail nie będzie miał tak wysokiego współczynnika otwarć. Dobry e-mail powitalny może zwiększyć liczbę osób…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Newsletter

Jak lepiej opowiadać historie?

David Ogilvy i Eugene Schwartz mieli jedną wspólną cechę. Do mistrzostwa opanowali sztukę opowiadania historii. A najlepsi copywriterzy potrafią opowiadać historie. Skorzystaj z tych 10 trików związanych z opowiadaniem historii, aby być…

  • Copywriting
  • Pisanie

14 wskazówek jak napisać lepszy tekst

Poznaj 14 wskazówek dotyczących pisania lepszych tekstów. Oto one: Wskazówka #1: Zrozum swoich odbiorców Musisz wiedzieć do kogo piszesz. Zrozumienie potrzeb, bolączek i pragnień odbiorców ma kluczowe znaczenie dla tworzenia tekstów,…

  • Copywriting
  • Pisanie

11 rad jak pisać efektywnie

Dickie Bush to jedna z tych osób, które potrafią pisać. Warto więc jest sobie wziąć do serca te oto 11 zasad efektywnego pisania: #1. Pisanie to efekt uboczny Najlepsze pisanie nie jest rezultatem. To efekt uboczny: • Codziennej…

  • Copywriting
  • Pisanie