Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 84

9 kroków do stworzenia dochodowych maili sprzedażowych

Maile sprzedażowe są kluczem do zarabiania pieniędzy na e-mail marketingu. Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć wysoce konwertujący mail sprzedażowy. Poznaj 9-etapową strukturę, której możesz użyć do tworzenia dochodowych…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

10 sposobów na wykorzystanie ChatGPT do poprawy jakości tekstów

Chase Dimond pokazał w jaki sposób wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI), a konkretnie chatGPT, do poprawy swoich tekstów: #1. Przycinanie Cel: Skrócenie tekstu, aby był bardziej klarowny i skuteczny. Skup się na: • Złożonych…

  • AI
  • Copywriting
  • Pisanie

9 pytań, na które musisz odpowiedzieć, zanim coś napiszesz

Piszesz jakiś tekst? To nie pisz ANI SŁOWA, dopóki nie odpowiesz na te 9 pytań… #1. Komu sprzedaję? Dowiedz się jak najwięcej o swojej grupie docelowej. Dowiedz się: • Co lubią • Czego nie lubią • Jakie są ich potrzeby •…

  • Copywriting
  • Pisanie

7 strategii personalizacji wiadomości e-mail, aby zwiększyć liczbę otwarć, kliknięć i sprzedaży

Personalizacja wiadomości e-mail może zwiększyć ich skuteczność o 41% (a nawet więcej). Personalizacja wykracza jednak znacznie poza zwykłe zwracanie się do subskrybentów po imieniu. Poznaj zatem 7 strategii personalizacji, które…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Słowa, które otwierają portfele i zwiększają konwersję

Drobne zmiany w słowach mogą znacząco wpłynąć na to, jak ludzie się czują i reagują. Poznaj potężne słowa, które sprawiają, że ludzie sięgają do portfela. #1. Ponieważ Samo powiedzenie ludziom, DLACZEGO zwracasz się z prośbą,…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

7 emocji, które musisz wywołać, aby sprzedawać

Wszyscy wiemy, że ludzie dokonują zakupów bazując na emocjach. Wywołanie tych właściwych jest więc kluczowe, aby sprzedawać. Oto 7 emocji, które musisz wywołać w swoim tekście (i jak to zrobić): #1. Strach Wykorzystaj pierwotne…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak skutecznie korzystać z personalizacji wiadomości e-mail?

Personalizacja wiadomości e-mail to coś więcej niż tylko zwracanie się do odbiorców po imieniu… Chodzi o tworzenie treści e-mail, które głęboko rezonują z preferencjami i zachowaniami każdego subskrybenta. Oto jak skutecznie…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie