Marketing: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 93

3 typy opowieści, wobec których nikt nie przejdzie obojętnie

Chip i Dan Heath w swojej książce 'Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane' (tak na marginesie - streszczenie tej książki znajdziesz w 'Fabryce wiedzy') wskazują trzy główne rodzaje…

  • Copywriting
  • Pisanie

Jak tworzyć historie, które urzekną Twoich odbiorców?

Dobra historia potrafi nie tylko wpływać na zachowania klientów, ale także motywować ich do działania. Storytelling może być zatem potężnym narzędziem w strategii marketingowej, które pomoże zarówno w realizacji krótkoterminowych, jak…

  • Copywriting
  • Pisanie

9 typowych błędów w temacie wiadomości

Jeśli otwieralność Twoich maili spada poniżej 40% to może być znak, że popełniasz jeden lub więcej z tych 9 błędów w temacie wiadomości e-mail: Błąd #1: Zbyt ogólnikowy temat Bądź konkretny i skup się na tym, co znajduje się w…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Jak zapisywać liczby: cyframi czy słownie?

Być może zastanawiałeś się czy lepiej zapisywać liczby jako cyfry (np. "8") czy jako tekst (np. "osiem")? Jak Ci się wydaje - jak lepiej opisać informacje o Twoim produkcie: • 5 smaków w zestawie • Pięć smaków w zestawie Czy to w…

  • Copywriting
  • Pisanie

9-etapowy proces pisania tekstów o wysokiej konwersji

Chase Dimond, który prowadzi agencję marketingową i specjalizuje się w copywritingu, pokazał 9-etapowy proces pisania treści, które generują wysoką konwersję. Z tej procedury korzystają również jego pracownicy. Oto ona: #1. Określ…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

Nie mów, że Twój produkt jest "100%"

Pewnie nie raz się spotkałeś z czymś takim, że produkt jest lub ma 100% czegoś. Na przykład: • 100% gwarancji satysfakcji • 100% czystości • 100% niezawodności Wszyscy to robią, więc musi to działać, prawda? Nowe badania naukowe…

  • Copywriting

Dlaczego warto być szczerym ze swoimi wadami?

Bardzo niewiele osób (i firm) jest gotowych na: • Przyznanie się do swoich wad • Odstraszanie ludzi • Denerwowanie innych osób To właśnie dlatego bycie wyjątkowo szczerym w kwestii swoich wad ma tak potężną moc. A to dlatego, że…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Taktyki marketingowe