Marketing: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 39

Jak tworzyć CTA, w które ludzie będą klikać?

Dzisiejsze case study dotyczy… przycisków. I zaufaj mi - to ważniejsze niż myślisz. Dobrze zaprojektowany przycisk CTA (call to action czyli wezwania do działania) ma ogromny wpływ na konwersję. Poznaj zatem 4 wskazówki dotyczące…

  • Case study
  • Konwersja

10 wskazówek dotyczących recenzji klientów (i to popartych naukowo)

Nic nie sprzedaje lepiej niż zadowolony klient. Poznaj zatem 10 popartych badaniami zaleceń dotyczących pozyskiwania i wyświetlania recenzji: #1. Zachęcaj do porównań w recenzjach Recenzja, która porównuje Twój produkt z innym, jest…

  • Dowód społeczny
  • Konwersja

Praktyczne sposoby na lepsze wykorzystanie artykułów pod SEO

Artykuły SEO nie są "jednorazowe". Jest to powtarzalny proces, który zależy od tego, jak dobrze artykuł plasuje się w rankingu i jaka jest jego historia w wynikach wyszukiwania. Ekspert od SEO, Tim Hanson, zaktualizował kilka nieaktualnych…

  • Konwersja
  • SEO

Słowa, które otwierają portfele i zwiększają konwersję

Drobne zmiany w słowach mogą znacząco wpłynąć na to, jak ludzie się czują i reagują. Poznaj potężne słowa, które sprawiają, że ludzie sięgają do portfela. #1. Ponieważ Samo powiedzenie ludziom, DLACZEGO zwracasz się z prośbą,…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

8 przydatnych haków dla e-mail marketingu

Poznaj 8 haków e-mail marketingu, które pozwolą Ci zdobyć: • Więcej otwarć • Więcej klików • Więcej subskrybentów #1. Popraw swoje wezwania do działania (CTA) Ogólne wezwania do działania nie powodują, że ludzie chcą je…

  • Email marketing
  • Konwersja

Jak zrobić promocję, o której będzie głośno?

Promocje działają dzięki wytworzeniu poczucia pilności i niedoborom. Dajesz po prostu ludziom powód do działania teraz. Większość promocji działa tak, że ludzie z nich korzystają i na tym koniec. Niewiele z nich sprawia, że ludzie o…

  • Konwersja

Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?

Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 69% użytkowników nie kończy zakupów w sklepach internetowych. Wybierają produkty do koszyka, ale nie finalizują zamówienia. Oto kilka wskazówek jak możesz zmniejszyć liczbę porzucanych…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe