Marketing: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 42

8 przydatnych haków dla e-mail marketingu

Poznaj 8 haków e-mail marketingu, które pozwolą Ci zdobyć: • Więcej otwarć • Więcej klików • Więcej subskrybentów #1. Popraw swoje wezwania do działania (CTA) Ogólne wezwania do działania nie powodują, że ludzie chcą je…

  • Email marketing
  • Konwersja

Jak zrobić promocję, o której będzie głośno?

Promocje działają dzięki wytworzeniu poczucia pilności i niedoborom. Dajesz po prostu ludziom powód do działania teraz. Większość promocji działa tak, że ludzie z nich korzystają i na tym koniec. Niewiele z nich sprawia, że ludzie o…

  • Konwersja

Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?

Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 69% użytkowników nie kończy zakupów w sklepach internetowych. Wybierają produkty do koszyka, ale nie finalizują zamówienia. Oto kilka wskazówek jak możesz zmniejszyć liczbę porzucanych…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Skuteczny landing page - przewodnik (część 2)

W pierwszej części przewodnika o skutecznej stronie docelowej (landing page) mówiliśmy o podstawach i teorii. Teraz czas na praktykę. Above The Fold czyli widoczny obszar strony Najpierw szybka definicja. Marketingowcy używają pojęcia…

  • Konwersja
  • Landing page

Skuteczny landing page - przewodnik (część 1)

Skuteczny landing page czyli strona docelowa sprowadza się do jednego: do wysokiej konwersji. Żeby mieć wysoki wskaźnik konwersji musisz się skutecznie komunikować. Odwiedzający Twoją stronę muszą wiedzieć co robisz, dlaczego to robisz…

  • Konwersja
  • Landing page

Jak zwiększyć współczynnik klikalności (CTR) wiadomości e-mail?

Każda firma na świecie dąży do zwiększenia współczynnika klikalności (CTR) wiadomości e-mail. Jednak większość z nich nie wie, jak to zrobić. Oto 7 prostych kroków, aby zwiększyć współczynnik klikalności wiadomości e-mail: #1.…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Konwersja

7 wskazówek dotyczących CTA, które zwiększą liczbę kliknięć i konwersji

Dobry copywriting bez dobrego wezwania do działania (CTA) jest bezwartościowy. Oto 7 wskazówek dotyczących wezwania do działania, które zwiększą Twoją liczbę kliknięć i konwersji. #1. Bądź konkretny Konkretność pozwala jasno…

  • Copywriting
  • Konwersja