Marketing: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 39

Skuteczny landing page - przewodnik (część 2)

W pierwszej części przewodnika o skutecznej stronie docelowej (landing page) mówiliśmy o podstawach i teorii. Teraz czas na praktykę. Above The Fold czyli widoczny obszar strony Najpierw szybka definicja. Marketingowcy używają pojęcia…

  • Konwersja
  • Landing page

Skuteczny landing page - przewodnik (część 1)

Skuteczny landing page czyli strona docelowa sprowadza się do jednego: do wysokiej konwersji. Żeby mieć wysoki wskaźnik konwersji musisz się skutecznie komunikować. Odwiedzający Twoją stronę muszą wiedzieć co robisz, dlaczego to robisz…

  • Konwersja
  • Landing page

Jak zwiększyć współczynnik klikalności (CTR) wiadomości e-mail?

Każda firma na świecie dąży do zwiększenia współczynnika klikalności (CTR) wiadomości e-mail. Jednak większość z nich nie wie, jak to zrobić. Oto 7 prostych kroków, aby zwiększyć współczynnik klikalności wiadomości e-mail: #1.…

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Konwersja

7 wskazówek dotyczących CTA, które zwiększą liczbę kliknięć i konwersji

Dobry copywriting bez dobrego wezwania do działania (CTA) jest bezwartościowy. Oto 7 wskazówek dotyczących wezwania do działania, które zwiększą Twoją liczbę kliknięć i konwersji. #1. Bądź konkretny Konkretność pozwala jasno…

  • Copywriting
  • Konwersja

Steve Jobs i 3 potężne taktyki perswazji

Steve Jobs, kultowy współzałożyciel Apple, był mistrzem perswazji. Jego zdolność do przekonania miliardów ludzi do kupowania jego produktów po wygórowanych cenach nie była przypadkowa. Steve Jobs używał prostych, ale potężnych…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Taktyki marketingowe

Jak przyciągać uwagę w reklamie na Facebooku?

Jeśli reklamujesz się w mediach społecznościowych, w których jest mnóstwo innych treści, to najważniejszą rzeczą jaką musisz zrobić jest przyciągnięcie uwagi użytkownika. Poznaj zatem 8 "haków" reklamowych, które ułatwią Ci to…

  • Facebook / Instagram
  • Konwersja

Zwiększaj konwersje dzięki dobrej "płynności przetwarzania"

Spójrz jak wyglądała strona internetowa Apple w 1997 roku, a jak wygląda teraz (2023 rok): Apple oczywiście nie jest jedyne. Prawie każda duża marka dokonała zmiany i postawiła na prostotę. Prostota bije złożoność - taka jest idea…

  • Konwersja
  • Landing page