Marketing: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 39

Jak Canva pozyskuje ruch organiczny i zamienia go w płacących klientów?

Czy wiesz, że aż 90% treści zamieszczonych w sieci nie generuje ruchu organicznego z wyszukiwarki Google? A czy wiesz, że Canva (narzędzie do projektowania graficznego online) ma aż 156 milionów wizyt organicznych w miesiącu? Koszt takiego…

  • Case study
  • Konwersja
  • SEO

8 błędów w nagłówkach, które zabiją Twoją konwersję

Dobry nagłówek ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Oto 8 błędów w nagłówkach, które szkodzą konwersji (i jak je naprawić): Błąd #1: Nagłówek przesadnie mądry Mądry nagłówek może dla Ciebie wydawać się świetny, ale może…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

7 pytań, na które musisz odpowiedzieć na stronie docelowej

Wiele stron docelowych (tzw. ladning page) jest tak zagmatwanych, że odwiedzający ją potencjalny klient nie ma nawet pojęcia, co dana firma sprzedaje. I to pomimo przeczytania wszystkich funkcji i korzyści jakie zostały umieszczone na tej…

  • Konwersja
  • Landing page

Lista kontrolna do tworzenia maili o wysokiej konwersji

Chase Dimond przygotował taką checklistę składającą się z 9 punktów, której używa jego agencja marketingowa do sprawdzania maili, które mają zostać wysłane potencjalnym klientom. Jeśli chcesz, aby Twoje maile dobrze konwertowały,…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Konwersja

Jak tworzyć skuteczne wezwania do działania (CTA)?

Atrakcyjne wezwanie do działania (CTA) ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Jednak 90% ludzi nie wie, jak tworzyć wezwania do działania warte kliknięcia. Zobacz w jaki sposób powinno się tworzyć wezwania do działania, aby były bardziej…

  • Content Marketing
  • Konwersja

4 strategie rozdawania gratisów

Outway to biznes… skarpetkowy, a jego właściciel stosuje bardzo sprytną taktykę marketingową związaną z gratisami. Za każdym razem kiedy spotyka się z innymi twórcami bądź właścicielami firm, podarowuje im paczkę darmowych skarpet.…

  • Konwersja
  • Taktyki marketingowe

7 technik zwiększania konwersji

Borykasz się z niskim współczynnikiem konwersji? Chase Dimond przygotował 7 technik zwiększających konwersje, które zostały sprawdzone i przetestowane u jego ponad 100 klientów. Oto one: 1. Mieszaj formaty dowodów…

  • Konwersja