Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

14 wskazówek jak napisać lepszy tekst

Poznaj 14 wskazówek dotyczących pisania lepszych tekstów. Oto one: Wskazówka #1: Zrozum swoich odbiorców Musisz wiedzieć do kogo piszesz. Zrozumienie potrzeb, bolączek i pragnień odbiorców ma kluczowe znaczenie dla tworzenia tekstów,…

  • Pisanie

Zachęcaj do tworzenia treści przez użytkowników

59% osób uważa, że treści tworzone przez użytkowników są najbardziej autentyczne i mogą mieć sześciokrotnie większy wpływ na decyzje zakupowe. Żadna firma nie zachęca i nie promuje treści tworzonych przez użytkowników lepiej niż…

  • Case study
  • Content Marketing
  • UGC

Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?

Z przeprowadzonych badań wynika, że aż 69% użytkowników nie kończy zakupów w sklepach internetowych. Wybierają produkty do koszyka, ale nie finalizują zamówienia. Oto kilka wskazówek jak możesz zmniejszyć liczbę porzucanych…

  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Skuteczny landing page - przewodnik (część 2)

W pierwszej części przewodnika o skutecznej stronie docelowej (landing page) mówiliśmy o podstawach i teorii. Teraz czas na praktykę. Above The Fold czyli widoczny obszar strony Najpierw szybka definicja. Marketingowcy używają pojęcia…

  • Landing page

11 wskaźników e-mail, które musisz regularnie monitorować

Jeśli posiadasz listę mailingową to musisz dbać o jej jakość. Pomoże Ci w tym śledzenie tych 11 wskaźników: #1. Open Rate (OR) / Współczynnik otwarć Monitoruj wskaźniki otwarć, aby ocenić początkową atrakcyjność wiadomości…

  • Email marketing

11 rad jak pisać efektywnie

Dickie Bush to jedna z tych osób, które potrafią pisać. Warto więc jest sobie wziąć do serca te oto 11 zasad efektywnego pisania: #1. Pisanie to efekt uboczny Najlepsze pisanie nie jest rezultatem. To efekt uboczny: • Codziennej…

  • Pisanie

Skuteczny landing page - przewodnik (część 1)

Skuteczny landing page czyli strona docelowa sprowadza się do jednego: do wysokiej konwersji. Żeby mieć wysoki wskaźnik konwersji musisz się skutecznie komunikować. Odwiedzający Twoją stronę muszą wiedzieć co robisz, dlaczego to robisz…

  • Landing page