Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

Jak wykorzystać email marketing do zatrzymania klienta?

Większość marketerów postrzega email jako kanał do pozyskiwania klientów. Ale jest to również świetny kanał do zatrzymywania klientów. A musisz wiedzieć, że zatrzymanie klienta przekłada się na większe zyski: • Zwiększenie…

  • Email marketing
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe

Alternatywne podejście do Black Friday / Cyber Monday

Black Friday-Cyber Monday (BFCM) nie jest dla wszystkich. Jeśli zrównoważony rozwój jest częścią Twojej misji, prawdopodobnie nie ma sensu, abyś forsował tradycyjną ofertę BFCM. Zamiast więc uczestniczyć w gorączce handlu detalicznego,…

  • Marka
  • Taktyki marketingowe

Jak stworzyć dobry landing page?

Dobry landing page (strona lądowania) ma ogromny wpływ na konwersję, a co za tym idzie na sprzedaż. Warto więc przyłożyć się do tego, aby Twój landing page był wykonany perfekcyjnie. Oto o co powinieneś zadbać: Po pierwsze ladning page…

  • Landing page

Używaj negacji w swoich przekazach, aby zwiększyć zaangażowanie klientów

Czy wiesz, że używanie negacji, czyli słów takich jak: "nie", "nigdy", "nikt" , w postach w social mediach i tekstach reklamowych zwiększyć zaangażowanie użytkowników (klientów)? Przebadano ponad 15 000 postów na Facebooku i Twitterze i…

  • Pisanie

9 rad od twórcy Amazona na temat pisania

Jeffa Bezosa, twórcy Amazona, raczej nikomu nie trzeba specjalnie przedstawiać. Jeff Bezos wie, że jasne pisanie to perswazyjne i wpływowe pisanie. Dlatego poniżej znajdziesz 9 wskazówek od szefa Amazona o tym jak powinno się…

  • Pisanie

Jak robić marketing dla firmy lokalnej?

Marketing firmy lokalnej bardzo różni się od marketingu firmy działającej globalnie (w całym kraju, na świecie). Prowadząc lokalny biznesu wcale nie musisz przesadzać z publikacjami w mediach społecznościowych, publikować setek…

  • Taktyki marketingowe

Emocjonalne haki czyli jak tworzyć treści 10 razy lepsze

Co sprawia, że treść jest przekonująca? To właśnie emocje są tym czynnikiem, który sprawia, że łatwiej kogoś przekonać. Trzeba z nich jednak w umiejętny sposób korzystać. Poznaj zatem 9 wskazówek, które pozwolą zbudować Ci więź…

  • Pisanie
  • Content Marketing