Marketing: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 48

4 strategie rozdawania gratisów

Outway to biznes… skarpetkowy, a jego właściciel stosuje bardzo sprytną taktykę marketingową związaną z gratisami. Za każdym razem kiedy spotyka się z innymi twórcami bądź właścicielami firm, podarowuje im paczkę darmowych skarpet.…

  • Konwersja
  • Taktyki marketingowe

7 technik zwiększania konwersji

Borykasz się z niskim współczynnikiem konwersji? Chase Dimond przygotował 7 technik zwiększających konwersje, które zostały sprawdzone i przetestowane u jego ponad 100 klientów. Oto one: 1. Mieszaj formaty dowodów…

  • Konwersja

2 sprawdzone sposoby na przekształcenie odwiedzających w subskrybentów

Umieszczanie formularza zapisu (np. na newsletter) w stopce strony niewiele daje. Podobnie zresztą jak zamieszczenie podobnego formularza na dole długiego artykułu na blogu. Co zatem może działać i przyczynić się do zwiększenia liczby…

  • Konwersja

Jak tworzyć stronę rezygnacji, aby zatrzymać klienta?

Mało kto wie, że działania SEO nie tylko mogą Ci pomóc pozyskać klienta, ale także go utrzymać (tak, żeby nie odszedł). Konsumenci bowiem używają wyszukiwarek takich jak Google nie tylko po to, aby coś kupić, ale także żeby znaleźć…

  • Konwersja
  • Landing page
  • SEO

Jak zwiększyć współczynnik otwarć maili poprzez dobry tekst podglądu?

Dobrze przygotowany tekst podglądu (czyli coś co jest wyświetlane zaraz po temacie maila) może znacznie zwiększyć współczynnik otwarć. A oto 9 wskazówek pisania tekstów podglądu, które zwiększą Twój współczynnik otwarć: 1. Pisz…

  • Email marketing
  • Konwersja

7 kroków do strony landing page, która konwertuje

Jeśli jesteś już zmęczony pisaniem tekstów na landing page, które nie generują sprzedaży, to wykorzystaj porady jakie daje Chase Dimond - właściciel przynoszącej miliony dolarów agencji e-mail marketingowej. Dzieli się on 7 wskazówkami…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Landing page

Wykorzystaj iluzję pracy do zwiększenia konwersji

Wyobraź sobie, że w ciągu 23 sekund od złożenia zamówienia otrzymujesz wykwintne danie w restauracji. Co byś pomyślał? Prawdopodobnie kwestionowałbyś jego jakość i czułbyś, że przepłaciłeś za gotowe danie. To jest właśnie…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Taktyki marketingowe