Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

5 pytań, na które musi odpowiadać Twoja strona lądowania

Twoja strona internetowa może stworzyć albo zniszczyć Twój lejek sprzedażowy. Problem w tym, że większość firm działa na oślep – projektują strony bez jasnej strategii i bez zastanowienia się, czego naprawdę potrzebują…

  • Landing page

Nie produkt, a proces czyli jak Poor Boy Coffee zdobywa media społecznościowe

Poor Boy Coffee to marka, która zdobywa rzeszę fanów na Instagramie. W ciągu zaledwie 4 miesięcy zdobyli prawie 50 000 obserwujących. Jak? Pokazując, jak naprawdę wygląda tworzenie firmy od zera. I nie chodzi tutaj o piękne zdjęcia czy…

  • Case study
  • Marka
  • Social media
  • Taktyki marketingowe

Jak tworzyć FOMO, które sprzedaje (nawet, gdy masz małą listę)?

Dlaczego niektóre marki sprzedają wszystko w kilka minut, mimo że mają 1/10 Twojego budżetu reklamowego? Bo nie sprzedają – one tworzą FOMO (FOMO - Fear of Missing Out czyli strach przed przegapieniem okazji). Marki takie jak Supreme nie…

  • Hak
  • Psychologia
  • Zachowania klienta

FaaS: Friction as a Service – Jak świadomie zwiększać konwersję dzięki 'dobrym przeszkodom'

Większość marketerów i projektantów myśli, że brak tarcia (frictionless experience) to Święty Graal sprzedaży. Ale... nie zawsze. Są sytuacje, w których celowe dodanie przeszkód nie zmniejsza konwersji – wręcz przeciwnie: •…

  • Case study
  • Psychologia
  • Retencja

Jak 3 wideo na TikToku przyniosły $1M sprzedaży?

Wyobraź sobie, że Twój pierwszy film na TikToku zdobywa 10,6 miliona wyświetleń. A potem – po zaledwie 8 postach – cały zapas Twojego produktu się wyprzedaje. To nie fikcja. Tak właśnie wyglądała droga Underbrush Gum, nowej marki…

  • Case study
  • Taktyki marketingowe
  • TikTok

9 testów A/B, które poprawią Twoje e-maile

Nie musisz robić rewolucji w wyglądzie newslettera, by zwiększyć jego skuteczność. Czasem wystarczy… przetestować jeden mały element. Dobrze zaplanowane testy A/B pozwalają zrozumieć, co naprawdę działa na Twoją listę: kiedy…

  • Email marketing

Marketing Aligatora: 4 strategie, które sprawią, że klienci poczują się częścią Twojego świata

Wyobraź sobie, że Twoja marka to nie tylko logo i produkt. To cały świat – z własną atmosferą, historią, rytmem i bohaterami. Tak właśnie działa Doechii, raperka i zwyciężczyni Grammy, której strategię nazwano „Alligator…

  • Case study
  • Hak
  • Marka