Marketing: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 39

2 sprawdzone sposoby na przekształcenie odwiedzających w subskrybentów

Umieszczanie formularza zapisu (np. na newsletter) w stopce strony niewiele daje. Podobnie zresztą jak zamieszczenie podobnego formularza na dole długiego artykułu na blogu. Co zatem może działać i przyczynić się do zwiększenia liczby…

  • Konwersja

Jak tworzyć stronę rezygnacji, aby zatrzymać klienta?

Mało kto wie, że działania SEO nie tylko mogą Ci pomóc pozyskać klienta, ale także go utrzymać (tak, żeby nie odszedł). Konsumenci bowiem używają wyszukiwarek takich jak Google nie tylko po to, aby coś kupić, ale także żeby znaleźć…

  • Konwersja
  • Landing page
  • SEO

Jak zwiększyć współczynnik otwarć maili poprzez dobry tekst podglądu?

Dobrze przygotowany tekst podglądu (czyli coś co jest wyświetlane zaraz po temacie maila) może znacznie zwiększyć współczynnik otwarć. A oto 9 wskazówek pisania tekstów podglądu, które zwiększą Twój współczynnik otwarć: 1. Pisz…

  • Email marketing
  • Konwersja

7 kroków do strony landing page, która konwertuje

Jeśli jesteś już zmęczony pisaniem tekstów na landing page, które nie generują sprzedaży, to wykorzystaj porady jakie daje Chase Dimond - właściciel przynoszącej miliony dolarów agencji e-mail marketingowej. Dzieli się on 7 wskazówkami…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Landing page

Wykorzystaj iluzję pracy do zwiększenia konwersji

Wyobraź sobie, że w ciągu 23 sekund od złożenia zamówienia otrzymujesz wykwintne danie w restauracji. Co byś pomyślał? Prawdopodobnie kwestionowałbyś jego jakość i czułbyś, że przepłaciłeś za gotowe danie. To jest właśnie…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Taktyki marketingowe

Jak wykorzystać efekt potwierdzenia do zwiększenia sprzedaży?

Efekt potwierdzenia to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi do wpływania na konsumentów w celu dokonania przez nich zakupu. Czy jest efekt potwierdzenia? To nic innego jak nasza tendencja do zauważania i faworyzowania informacji, które…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Jak stworzyć idealny lead magnet?

Lead magent to gratis, który dajesz użytkownikowi, aby zapisał się na Twoją listę mailingową. Kiedyś wystarczyło dać cokolwiek wartościowego (np. obszerny PDF lub darmowy kurs), aby przyciągnąć użytkownika. Obecnie to zdecydowanie za…

  • Konwersja
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe