Marketing: Konwersja

Tag: Konwersja | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 48

Jak przyciągać uwagę w reklamie na Facebooku?

Jeśli reklamujesz się w mediach społecznościowych, w których jest mnóstwo innych treści, to najważniejszą rzeczą jaką musisz zrobić jest przyciągnięcie uwagi użytkownika. Poznaj zatem 8 "haków" reklamowych, które ułatwią Ci to…

  • Facebook / Instagram
  • Konwersja

Zwiększaj konwersje dzięki dobrej "płynności przetwarzania"

Spójrz jak wyglądała strona internetowa Apple w 1997 roku, a jak wygląda teraz (2023 rok): Apple oczywiście nie jest jedyne. Prawie każda duża marka dokonała zmiany i postawiła na prostotę. Prostota bije złożoność - taka jest idea…

  • Konwersja
  • Landing page

Jak Canva pozyskuje ruch organiczny i zamienia go w płacących klientów?

Czy wiesz, że aż 90% treści zamieszczonych w sieci nie generuje ruchu organicznego z wyszukiwarki Google? A czy wiesz, że Canva (narzędzie do projektowania graficznego online) ma aż 156 milionów wizyt organicznych w miesiącu? Koszt takiego…

  • Case study
  • Konwersja
  • SEO

8 błędów w nagłówkach, które zabiją Twoją konwersję

Dobry nagłówek ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Oto 8 błędów w nagłówkach, które szkodzą konwersji (i jak je naprawić): Błąd #1: Nagłówek przesadnie mądry Mądry nagłówek może dla Ciebie wydawać się świetny, ale może…

  • Copywriting
  • Konwersja
  • Pisanie

7 pytań, na które musisz odpowiedzieć na stronie docelowej

Wiele stron docelowych (tzw. ladning page) jest tak zagmatwanych, że odwiedzający ją potencjalny klient nie ma nawet pojęcia, co dana firma sprzedaje. I to pomimo przeczytania wszystkich funkcji i korzyści jakie zostały umieszczone na tej…

  • Konwersja
  • Landing page

Lista kontrolna do tworzenia maili o wysokiej konwersji

Chase Dimond przygotował taką checklistę składającą się z 9 punktów, której używa jego agencja marketingowa do sprawdzania maili, które mają zostać wysłane potencjalnym klientom. Jeśli chcesz, aby Twoje maile dobrze konwertowały,…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Konwersja

Jak tworzyć skuteczne wezwania do działania (CTA)?

Atrakcyjne wezwanie do działania (CTA) ma kluczowe znaczenie dla konwersji. Jednak 90% ludzi nie wie, jak tworzyć wezwania do działania warte kliknięcia. Zobacz w jaki sposób powinno się tworzyć wezwania do działania, aby były bardziej…

  • Content Marketing
  • Konwersja