Marketing:

Tag: | Sekcja: Marketing

5 kluczowych sekwencji e-mail, które zwiększą Twoją sprzedaż

E-mail marketing wciąż jest jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedaży – pod warunkiem, że wiesz, jak z niego korzystać. Automatyczne sekwencje e-mailowe pozwalają zbudować relację, odzyskać utraconych klientów i zwiększyć…

  • Email marketing
  • Retencja

Recap content czyli tania i skuteczna forma treści do budowania więź z Twoimi odbiorcami

Większość marek nie tworzy wystarczająco dużo treści i nie komunikuje się codziennie ze swoimi odbiorcami. A przecież to właśnie treści pozwalają zbudować więź i zaangażowanie. Jedną z firm, która świetnie to rozumie, jest The…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media

8 zasad skutecznego copywritingu, które zwiększą Twoją sprzedaż

Nie musisz być zawodowym copywriterem, żeby pisać treści, które przyciągają klientów. Chase Dimond – specjalista od e-mail marketingu – podsumował 8 kluczowych zasad, które stosuje w swoich kampaniach. Pomogły one jego klientom…

  • Email marketing
  • Pisanie

Reklamuj się obok droższych marek, aby podnieść postrzeganą wartość swojej marki

Chcesz, żeby Twoja marka wyglądała na bardziej prestiżową, a Twoje ceny były wyżej akceptowalne? Zamiast zmieniać produkt czy logo, zmień sąsiedztwo. Dosłownie.Naukowcy z Cornell i Yonsei University odkryli, że umieszczając swoją…

  • Konkurencja
  • Marka
  • Psychologia

Dlaczego reklamy generowane przez ChatGPT są kiepskie i jak to naprawić?

Wszyscy chwalą się w social mediach, że robią skuteczne reklamy w 30 sekund dzięki ChatGPT. Ale rzeczywistość jest inna. Większość reklam AI wygląda nijako — bo ChatGPT sam z siebie nie jest Twoim dyrektorem kreatywnym, tylko...…

  • AI
  • Brand marketing
  • chatGPT

Wyciśnij więcej z każdego materiału: 4 sposoby na ponowne wykorzystanie treści

Tworzenie nowych materiałów to research, planowanie, produkcja, a potem walidacja faktów – nim cokolwiek trafi do sieci. Przy rosnącym apetycie odbiorców na content ponowne wykorzystanie (repurposing) staje się sprytnym sposobem, by…

  • Content Marketing

Kiedy wszyscy wyglądają tak samo - zrób odwrotnie

Wejdź do pierwszego lepszego supermarketu. W alejce z lodami, oliwą czy wodą zobaczysz ścianę niemal identycznych opakowań. Efekt? Klient nie zauważa różnic, wybiera losowo albo sięga po najtańsze.Brooklyńska marka lodów Van Leeuwen…

  • Brand marketing
  • Case study
  • Marka