Marketing: Landing page

Tag: Landing page | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 19

Jak Audible zdominowało rynek jednym kanałem?

Firma Audible (platforma z audiobookami) osiągnęła roczny przychód na poziomie 440 milionów dolarów, opierając swoją strategię marketingową niemal wyłącznie na jednym kanale: sponsorowaniu podcastów. Bez Facebooka, bez Google Ads, bez…

  • Kanał marketingowy
  • Landing page

Co inaczej robią strony, które naprawdę dobrze konwertują?

Większość osób myśli, że klient zobaczy reklamę, kliknie w landing page i od razu kupi. W praktyce wygląda to inaczej – klient widzi reklamę, potem coś go rozproszy, wróci do sprawy kilka dni później, wpisze nazwę Twojej firmy w…

  • Landing page

Jak robić testy A/B bez marnowania budżetu?

Testy A/B to potężne narzędzie do zwiększania konwersji i optymalizacji reklam. Jednak bez struktury i jasnej hipotezy łatwo zamienić je w kosztowną zabawę bez efektów. Dowiedz się, jak przeprowadzać testy, które naprawdę poprawiają…

  • Case study
  • Landing page

5 pytań, na które musi odpowiadać Twoja strona lądowania

Twoja strona internetowa może stworzyć albo zniszczyć Twój lejek sprzedażowy. Problem w tym, że większość firm działa na oślep – projektują strony bez jasnej strategii i bez zastanowienia się, czego naprawdę potrzebują…

  • Landing page

Jak powinna wyglądać Twoja sekcja 'Above The Fold'?

Above the fold oznacza obszar strony, który jest widoczny bez potrzeby przewijania w dół ekranu. To miejsce, które użytkownik widzi natychmiast po otwarciu strony i które często decyduje o tym, czy na niej pozostanie, czy ją opuści. To co…

  • Landing page

5 pytań, na które musi odpowiadać strona docelowa

Potencjalny klient wchodząc na Twoją stronę ma w głowie kilka pytań, na które musisz mu odpowiedzieć, jeśli marzysz, żeby coś od Ciebie kupił. Poznaj zatem 5 pytań, na które musisz odpowiedzieć, zanim dojdzie do sprzedaży. Odpowiedź…

  • Landing page

Jak tworzyć skuteczne strony docelowe zgodne z narracją reklamową?

We współczesnych realiach musisz uruchamiać strony docelowe (tzw. landing page) prawie tak szybko, jak tworzysz nowe narracje reklamowe. Aby to lepiej wyjaśnić, trzeba poznać najpierw różnicę między kreacją reklamową a narracją: •…

  • Case study
  • Landing page